بامداد امروز (دوشنبه) شهر نیواورلانز، مسابقه ALL star بین دو تیم منتخب کنفرانس غرب و شرق انجام شد که در نهایت کنفرانس غرب با نتیجه‌ ۱۹۲ بر ۱۸۲ به پیروزی رسید.

کنفرانس غرب برنده دیدار نمایشی آل استار ۲۰۱۷ شد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از Foxsports، بامداد امروز مسابقه ALL star در حالی‌ انجام شد که آنتونی دیویس توانست با کسب ۵۲ امتیاز رکورد امتیازآوری در بازی‌های ALL star را بشکند. پیش از این ویلت چمبرلین با کسب ۴۲ امتیاز به مدت ۵۵ سال رکوردار بود.

بازی ALL star امسال رکوردار پر امتیازترین بازی لیگ در تاریخ نیز بوده است. در این بازی راسل وست بروک و کوین دورانت با هنرنمایی خود جلوه‌ای از بازی‌های گذشته خود را به نمایش گذاشتند و جیانی آنته توکومپو نشان داد که آینده درخشانی را در پیش‌رو دارد.

آنتونی دیویس که ستاره بازی بود، رکورد وست بروک که کسب ۴۱ امتیاز در ۲۰ ‌دقیقه بود را شکست که نشان می‌دهد او امسال شایستگی گرفتن مقام پر ارزش‌ترین بازیکن لیگ را دارد. دیویس بعد از بازی گفت‌: این بازی بسیار لذت بخش بود. هم تیمی‌هایم خوب به من توپ رساندند.

کوین دوران در این بازی با کسب ۲۱ امتیاز و انجام ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل تریپل دابل کرد. استفن کری نیز ۲۱ امتیاز برای کنفرانس غرب کسب کرد. آنته توکومپو ۳۰ امتیاز برای کنفرانس شرق به دست آورد و ۱۲ اسلم دانگ داشت. لبرون جیمز ۲۳ امتیاز و کایری ایروینگ ۲۲ امتیاز  کسب کردند.

به نقل از ایسنا، کوین دورانت درباره بازی گفت‌: این بازی بسکتبال عالی بود. راسل آماده بود و من برای او به راحتی توپ ها را می فرستادم. او می‌تواند بلند بپرد.

بازی ALL star بعدی در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۱۸ در لس آنجلس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.