رشت- مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از آغاز طرح سراسری ویژه نوروز ۹۶ در استان خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ در گیلان

به گزارش قدس انلاین به نقل از اداره تعزیرات استان رضا قشلاقی در این باره گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید مایحتاج ضروری شب عید و انجام سفرهای نوروزی و لزوم هماهنگی همه دستگاه ها و سازمان های اجرایی و نظارتی برای تنظیم و تثبیت بازار، این سازمان براساس وظایف قانونی و در جهت رفاه حال هموطنان و حمایت از مصرف کنندگان این طرح را اجرا می کند.

وی اضافه کرد: سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان و اخلال گران احتمالی بازار همچون سالهای قبل، اقدام به برگزاری طرح نظارتی ویژه نوروز با مشارکت و همراهی ضابطان و دستگاه های نظارتی کرده است.

مدیرکل تعزیرانت حکومتی گیلان با اعلام دو مرحله ای بودن طرح یاد شده تصریح کرد: مرحله اول طرح نظارتی تعزیرات از اول اسفندماه شروع شده و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

به گفته قشلاقی، مرحله دوم این طرح نیز از اول فروردین ماه سال ۹۶ آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: درهمین راستا، تمامی ادارات تعزیرات حکومتی استان بصورت کشیک آماده خدمت رسانی به شهروندان در راستای وظایف صلاحیتی خود هستند.

قشلاقی مهمترین اولویت های طرح نظارتی ویژه نوروز را کنترل و نظارت بر واحدهای عرضه همچون فروشگاه های زنجیره ای ، شرکت های پخش ، قنادی ها ، آجیل و خشکبار ، واحدهای پذیرایی و اقامتی ، تفریحی و زیارتی عنوان کرد.

وی حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، میادین میوه و تره بار ، جایگاه های سوخت ، مراکز درمانی و بهداشتی ، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، واحدهای ارائه خدمات از جمله خشکشویی ها و قالی شویی ها و عرضه کنندگان لوازم خانگی ، مبلمان ، لوستر و پوشاک را از دیگر مکان های مورد نظر نظارتی این اداره کل ذکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.