۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
کد خبر: 505995

شایعات پیرامون آینده این مربی آرژانتینی مسئولان باشگاه را به تکاپو انداخته است.

سویا به دنبال تمدید قرارداد خورخه سمپائولی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، باشگاه سویا به دنبال شایعات زیادی که این روزها پیرامون آینده خورخه سمپائولی، سرمربی این باشگاه منتشر می‌شود، قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد به این مربی خوش‌فکر ارائه دهد.

به گزارش AS، سمپائولی که به عنوان قهرمان از تیم ملی شیلی به سویا پیوست، در اولین فصل حضورش در سانچزپیسخوان فوق العاده عمل کرده است و علی‌رغم حذف از کوپا دل ری مقابل رئال مادرید، در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. این تیم هم اکنون در رتبه سوم لالیگا قرار دارد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز باید به مصاف لسترسیتی برود.

اما شایعات بسیار زیادی این روزها پیرامون آینده سمپاسولی منتشر می‌شود. به خصوص با توجه به احتمالی جدایی لوئیز انریکه از بارسلونا در انتهای فصل، گفته می‌شود سمپائولی گزینه اصلی سران کاتالان‌ها برای جایگزینی انریکه است. از طرف دیگر صحبت های نه چندان شفاف اخیر خود سمپائولی مزید بر علت شده تا مسئولان سویا به دنبال تمدید قرارداد مربی خود باشند.

سمپائولی که در در حال حاضر تا پایان فصل بعد با سویا قرارداد دارد. گفته می‌شود سویا قصد دارد در قرارداد جدید بند آزادسازی این مربی را افزایش دهد و دستمزدی بالاتر نیز به سمپائولی پیشنهاد دهد. بند آزادسازی سمپائولی در پایان فصل اول ۱.۵ میلیون یوروست که مبلغ چندان قابل توجهی به حساب نمی‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.