سرمربی یوونتوس از نتیجه به دست آمده در دیدار برابر پورتو و عملکرد شاگردانش راضی و خشنود است و از دلیل اصلی این پیروزی سخن به میان آورد.

آلگری: هنوز صعود نکرده ایم/ پرونده بونوچی بسته شده است

به گزارش قدس آنلاین، یوونتوس نتیجه بسیار خوبی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و توانست در خانه پورتو با دو گل به پیروزی برسد تا خیال این تیم برای صعود به دور بعد تا حدود زیادی راحت شود.

طبیعی است که آلگری از عملکرد شاگردانش در این دیدار و نتیجه به دست آمده بسیار راضی و خوشحال باشد. سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوب بازی کردیم. تنها ۵ دقیقه تحت فشار بودیم و بعد از آن تیم برتر میدان بودیم. با صبر و حوصله بازی کردیم. دو گل به ثمر رساندیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. ۱۰ نفره شدن پورتو کار ما را راحت کرد. پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم.

آلگری درباره اختلاف با بونوچی گفت: دیگر این موضوع به پایان رسیده است. من بونوچی را جریمه کردم و او هم عذرخواهی کرد. طبیعی است که گاهی اوقات تنش در یک تیم به وجود آید اما این موضوع دیگر تمام شده است.

سرمربی یوونتوس درباره دلیل اصلی پیروزی تیمش در این دیدار گفت: تجربه زیاد بازیکنان یوونتوس دلیل اصلی پیروزی بود. پورتو تیم بسیار باکیفیتی است  و خوب دفاع کرد. سرعت دادن به بازی باعث شد تا این تیم را شکست دهیم و دو گل به ثمر رسانیم. بیاتسا زننده گل نخست شب خوبی را پشت سر گذاشت. او سبک بازی خود را تغییر داده و الان همان بازیکنی شده که من دوست دارم. او بازیکن جوانی است و باید با جوانان با صبر و حوصله برخورد کرد.

آلگری در پایان سخنان خود گفت:  نمی‌دانم که آیا تغییرات باعث رقم خوردن این نتیجه شد یا تفکر بازیکنان. مهم این بود که ما توانستیم به پیروزی برسیم و نتیجه خوبی را به دست آوریم. هنوز چیزی تمام نشده است و امیدوارم که در دیدار برگشت هم با اقتدار ظاهر شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.