یزد- سرپرست فرمانداری بافق بر ضرورت اهمیت تعامل مسئولان شهرستان با مرکز استان تاکید کرد و گفت: از زمانی که در بافق حضور پیدا کردم به طور میانگین در هفته دو یا سه مسئول استانی را به شهرستان دعوت کردیم که نتایج خوبی را در پی داشته است.

برای توسعه شهرستان باید بین مسئولان استانی تعامل بیشتری وجود داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمد زاده رحمانی در جلسه کارگروه مطالبات مردمی که با حضور محمدرضا صباغیان نماینده مردم حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم در محل مسجدجامع این شهرستان برگزار شد با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی قطعه سوم بزرگراه بافق- یزد اظهارداشت: پروژه بزرگراه بافق- یزد که چند روز پیش بیش از ۱۵ کیلومتر از قطعه سوم این بزرگراه زیر بار ترافیک رفته و ۶ کیلومتر ادامه آن آماده تثبیت و  قیرپاشی است و برای سرعت بخشیدن بیشتر به این پروژه از سمت یزد و پل اسدی هم یک پیمانکار دیگر کار را آغاز کرده است.

وی برضرورت اهمیت تعامل مسئولان شهرستان با مرکز استان تاکید کرد و افزود: از زمانی که در بافق حضور پیدا کردم به طور میانگین در هفته دو یا سه مسئول استانی را به شهرستان دعوت کردیم که نتایج خوبی را در پی داشته است.

زاده رحمانی تصریح کرد: ما نباید نگاهمان صرفا به منابع داخل شهرستان باشد و ما هرچه روابط بیشتری با مرکز استان داشته باشیم بیشتر می توانیم از امکانات استانی بهره مند شویم.

سرپرست فرمانداری بافق در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص استخدام نیرو در شرکت ها و معادن گفت: با هماهنگی بین مسئولان شهرستان و کارگروه مقرر شد که از سال آینده تمامی استخدام های شرکت ها طبق قوانین و ضوابط اداره کار باشد و هر واحدی که در بافق راه اندازی شود نیروی مورد نیاز خود را به اداره کار اعلام کند و آنها طی آزمونی جذب شوند و در جذب نیرو اولویت با نیروهای بومی می باشد.

زاده رحمانی به موضوعاتی از جمله توسعه صنایع جوار معدنی، گزارش روند گاز رسانی به مناطق مختلف شهر و پروژه های گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی، بهسازی و روکش راه های روستایی و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.