سنندج- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم متولیان حوزه بهداشت و درمان کردستان این مرکز درمانی و آموزشی را با نظارت دقیق زیرنظر داشته و بیمارستان کوثر را به قطب آموزشی و درمانی منطقه تبدیل کنند.

بیمارستان کوثر سنندج به قطب آموزشی و درمانی منطقه تبدیل می شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی صبح دوشنبه در افتتاحیه بیمارستان کوثر سنندج در جمع مدیران حوزه بهداشت و درمان استان کردستان اظهار کرد: شاید در کشورهای همسایه شاهد تجهیزات و امکانات خوبی باشیم اما دانش، مهارت و محبت به مخاطبان امتیاز ویژه‌ای در حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌رود.

وی افزود: بر روی بیمارستان کوثر به عنوان یک قطب مهم آموزشی حساب باز کرده‌ایم و امیدواریم با بهره‌مندی از توانمندی اساتید و تحصیلکرده‌های کردزبان بتوانیم به اندازه تعداد فارغ‌التحصیلان کشور اقدام به تربیت نیروهای متخصص کردزبان داخل و خارج از کشور کنیم.

وی ادامه داد: بیمارستان کوثر در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اجرایی شده است و بدون شک توجه به مناطق مختلف کشور و ارتقای شاخص‌های سلامت از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و هم اکنون ۶ هزار طرح در دست اجرا داریم.

وزیر بهداشت از اجرای قانون ۲۳ساله طرح تحول سلامت و زیرپوشش قراردادن ۱۱میلیون ایرانی به عنوان دستاوردی بزرگ نام برد و افزود: با اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی تعرفه درمانی روستاییان به ۳ درصد و شهرنشینان به ۶ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: بیمارستان جدید توحید سنندج راه‌اندازی شود و نیازهای درمانی و بهداشتی شهرستان‌های مختلف استان تسریع یابد.

قاضی زاده هاشمی افزود: امروز علاوه بر بیمارستان کوثر شاهد افتتاح ۹پروژه همزمان در شهرهای مختلف استان هستیم و علاوه بر مرکز این استان به شهرهای مختلف نیز نگاه ویژه‌ای وجود داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.