سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی از فحاشی های صورت گرفته به دروازه بان تیمش گلایه کرد.

ناراحتی شمسایی از فحاشی به دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی درباره شکست تیم تاسیسات برابر گیتی پسند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال و عملکرد خوب تیمش در این مسابقه، گفت: ما در اکثر مسابقات امسال همینطور بازی کردیم ولی متاسفانه چون پخش تلویزیونی نداریم، عملکردمان دیده نمی شود. با این حال به بازی زیبا و قشنگ امتیاز نمی دهند و ما سه امتیاز را از دست دادیم. امسال اتفاقات خوبی برای ما رقم نمی خورد و بدشانسی دست از سرمان بر نمی دارد.

وی افزود: در بازی با گیتی پسند بر خلاف جریان مسابقه گل خوردیم. به بازیکنانم گفته بودم که گیتی پسند چطور گل می زند. ضمن اینکه خودمان هم فرصتهای زیادی داشتیم که از دست دادیم و سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند هم روز خوبی داشت. اگر فوتسال آن روی دیگرش را نشان می داد باید با اختلاف پنج، شش گل حریف را شکست می دادیم.

شمسایی ادامه داد: باید به فوتسال ایران بابت این بازی درگیرانه و محکم تبریک گفت. درست است بازی را واگذار کردیم ولی یک فوتسال شیک به نمایش گذاشتیم و با قدرت بازی کردیم.

سرمربی تاسیسات در خصوص اعتراضها روی گل سوم گیتی پسند، گفت: ما در آن صحنه داشتیم دیوار دفاعی را می چیدیم که داور سوت زد. این سوت اشتباه بود ولی آن ضربه گل شد.

شمسایی تاکید کرد: من هیچ موقع درباره داوری صحبت نکرده ام. الان هم نمی خواهم حرفی بزنم ولی شاید بازیکنان گیتی پسند می توانستند در دو، سه صحنه اخراج شوند. باوجود این، عرض پیما و پورافشار از بهترین داوران فوتسال ما هستند.

وی که به خاطر محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد، در اینباره تصریح کرد: اتفاقات روز راحتی داشتم چون روی سکو و دقیقا پشت نیمکت بودم! هر لحظه با کادر فنی در ارتباط بودم. با محمود خوراکچی هم هماهنگ بودیم و همفکری داشتیم.

سرمربی – بازیکن تاسیسات درباره حواشی این مسابقه و توهین تماشاگران به وی و بازیکنانش، گفت: ۴ هزار تماشاگر در سالن حضور داشتند و حقشان بود که از تیمشان حمایت کنند. به جز دو نفر، سایر تماشاگران به بنده لطف داشتند. آن دو نفر هم از ابتدای بازی به بنده توهین می کردند که یک نفر از آنها کنار جایگاه حضور داشت و بعد از اتمام بازی، همراه تیم گیتی پسند بود. نمی خواهم بگویم این فرد از عوامل باشگاه بوده چون در گیتی پسند آدمهای با شخصیتی حضور دارند.

شمسایی افزود: با این حال تماشاگران به مصطفی نظری بی انصافی کردند. حق نظری این نبود. بهرحال هرکس خانواده ای دارد و قشنگ نیست به این راحتی بی احترامی کنیم. متاسفانه این حواشی حتی تا بیرون زمین و هنگام خروج از سالن هم ادامه داشت.

وی در خصوص عملکرد تیمش در لیگ امسال و اینکه قهرمانی و رده های بالای جدول را از دست داد، گفت: ناراحتم که سال ورزشی ۹۵ نمی خواهد تمام شود. واقعا امسال اذیت شدم.

سرمربی تاسیسات در خصوص جلسه چندروز پیش هیات مدیره و اینکه گفته می شود سال بعد دیگر در این تیم نمی ماند، اظهار کرد: قبل از سفر به اصفهان با مسئولان باشگاه جلسه خوبی داشتیم و تمام مسائل امسال را بررسی کردیم. خوشبختانه باشگاه تاسیسات سال آینده هم به حیاتش ادامه می دهد و این خبر خوشحال کننده ای است. این مهمترین بحث است. اینکه من باشم با نباشم اهمیتی ندارد.

شمسایی گفت: البته درباره بنده صحبتی نشد که بمانم یا نمانم. تصمیم گیرنده باشگاه تاسیسات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.