تایباد- امین الله عرب یوسف آبادی دبیر برگزاری این جشنواره درخصوص این جشنواره گفت: فرهنگ سازی در زمینه هواشناسی، انگیزه دادن به فیلمسازان وکشف استعدادهای آنان در این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

اولین جشنواره فیلم کوتاه تهک هواشناسی در تایباد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد زمانی مسئول  برگزاری این جشنواره درمحل سینما قدس تایباد گفت: موضوعات این جشنواره، کشاورزی و مخاطرات جوی می باشد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان تایباد عنوان کرد: فیلمهای کوتاه رسیده به این جشنواره دربخش های مستند، داستانی، انیمیشن، ۱۳۴ثانیه و بخش مردمی فیلمسازی با موبایل  است.

او از همکاری اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کشاورز، مدیریت جهاد کشاورزی و انجمن سینماگران جوان شهرستان تایباد که دربرگزاری این جشنواره سهمی داشتند تقدیرکرد.

وی برگزاری اینگونه جشنواره ها را برقراری ارتباط نزدیک کاربران با هواشناسی عنوان نمود و افزود: ساخت این گونه فیلمها می تواند تاریخ زنده آیندگان باشد.

گفتنی است که در  این جشنواره ، از تعداد چهل اثر رسیده از فیلمسازان شهرستانهای اردبیل، بندر انزلی، سنندج، دزفول، نیشابور، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام، تبریزو شهرستان  تایباد، تعداد ۱۴فیلم جهت اکران عمومی در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.