اهواز- معاون فرمانداری شادگان با تأکید برضرورت همفکری و تعامل هرچه بیشتر نخبگان با مسئولان درجهت اعتلای فرهنگ و ادبیات شهرستان داشت.

همفکری و تعامل بین نخبگان و مسئولان ضروری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نعمت اله آلبوغبیش صبح  چهار شنبه در سومین نشست مسئولان شادگان با نخبگان شهرستان که در محل فرماندار این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسات قبلی، مفاد آیین نامه شناسایی، پشتیبانی از برگزیدگان ادبی کشور،  نحوه شناسایی و انتخاب برگزیدگان ادبی در حوزه های ادبیات در دو رده «سرآمد ادبی» و « مستعد برتر ادبی» بر لزوم استمرار اینگونه جلسات تأکید کرد و اظهار کرد: نخبگان ادبی براساس شاخص ها و معیارهای در نظرگرفته شده جهت دو رده سرآمد ادبی و مستعد برتر ادبی انتخاب می شوند.
وی با تأکید برضرورت همفکری و تعامل هرچه بیشتر نخبگان با مسئولان درجهت اعتلای فرهنگ و ادبیات شهرستان داشت، افزود: اعتلای فرهنگ شهرستان با کمک و استفاده ازظرفیت های نخبگان ادبی و هنری امکان پذیر خواهد شد.
معاون فرماندار شادگان با پیشنهاد راه اندازی مؤسسه دانش بنیان درحوزه هنر و ادبیات، برلزوم انتشار فعالیتهای نخبگان ادبی و هنری شهرستان و زمینه سازی برای طرح دیدگاههای نخبگان جوان بویژه درحوزه امورفرهنگی، هنری و ادبی با بهره گیری ازظرفیتهای فناوری جدید و فعالیت بهینه درفضای مجازی درجهت رشد و توسعه همه جانبه شهرستان تأکید کرد.
آلبوغبیش از نخبگان ادبی و هنری درخواست کرد: موضوعات اساسی و مهم شهرستان درحوزه فعالیت مربوطه را شناسایی و ضمن اولویت بندی و نیازسنجی دقیق با مسئولین ادارات فرهنگی ارتباط تنگاتنگ و تعامل دوجانبه برقرار کنند.
گفتنی است دراین جلسه مقررشد دونفر ازنخبگان حوزه ادبی به عنوان رابط و پیگیرکننده مصوبات معرفی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.