بیرجند_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود گفت: جامعه ای که‌ در آن امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شود جامعه سالمی است.

جامعه ای که‌ در آن امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شود جامعه سالمی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین منصور هاشمی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از ۱۳۰ رده مقاومت برتر استان در موضوع واجب امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به فرمایش امام علی(ع) در راستای امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: امام علی(ع ) می فرمایند« نهایت آرزوی دین امر به معروف و نهی از منکر و برپایی حدود الهی است».

وی با بیان اینکه باید به معروفات احترام بگذاریم خاطرنشان کرد: همچنین این امر باید نصب العین ما قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر جایگاه رفیعی است و باید این امر را در بین خود نهادینه کنیم.

هاشمی با اشاره به انتخابات اخیر یادآور شد: باید به عنوان یک تکلیف شرعی به حضور در انتخابات نگاه کنیم و حضور حداکثری همراه با بصیرت داشته باشیم زیرا همه ما مسئول هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی فضای معنوی است و فضای ساز و دهل نیست اظهار داشت: افرادی که‌ می خواهند ساز و دهل بزنند باید جایی بروند که‌ برای بقیه مشکل ساز نشود.

هاشمی تصریح کرد: شادی مردم به قلیان نیست باید امکانات تفریحی و رفاهی برای مردم بیرجند فراهم شود زیرا با اجرای موزیک نمی توان شادی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه جامعه ما جامعه اسلامی است و این در فرهنگ ما نفوذ کرده است گفت: افرادی که‌ انقلاب را به معنای واقعی درک نکردند خود را برای انقلاب نخواستند و مشکلاتی را در جامعه به وجود آوردند .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه باید در لحظه لحظه انقلاب با بصیرت آماده باشیم یادآور شد: فرهنگ ما ایرانیان اسلامی است و نباید از آن جدا شویم.

هاشمی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در نخستین سخنرانی خود پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه فرمودند« مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برای انقلاب و اسلام آمدند بنابراین مسئولان مصادره به مطلوب نکنند زیرا مردم گلایه هایی دارند».

وی با بیان اینکه ما به دنبال مرتفع کردن مشکلات هستیم افزود: اگر هوشیار باشیم و اخبار را فیلتر شده نشنویم متوجه می شویم مشکلات مردم در هر محفلی بیان می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.