اردبیل- مدیرعامل کارخانه روغن نباتی اردبیل گفت: به دلیل عدم همکاری بانکهای عامل در ارائه تسهیلات کارخانه روغن نباتی اردبیل تعطیل شده است.

کارخانه روغن نباتی در اردبیل تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین افسانه صبح شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم همکاری بانکهای عامل در ارائه تسهیلات کارخانه روغن نباتی اردبیل به مدت پنج ماه است که تعطیل شده و هنوز هیچ حمایتی از طرف بانکهای عامل برای بازگشایی این کارخانه انجام نشده است.

وی با بیان این‌که کارخانه روغن نباتی اردبیل نیازمند تسهیلات است، افزود: متاسفانه بانکهای عامل در این سال هیچ گونه همکاری با کارخانه در ارائه تسهیلات نداشته‌اند و این امر برای استان اردبیل که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصاد گام برداشته است، تاسف‌آور است.

مدیرعامل کارخانه روغن نباتی اردبیل گفت: کارخانه روغن نباتی اردبیل که ظرفیت تولید ماهانه سه هزار تن روغن نباتی را داشت یکی از کارخانه‌های اشتغال‌زای استان اردبیل محسوب می‌شد که در حال حاضر به دلیل همکاری نامناسب بانکهای عامل به تعطیلی کشانده شده است.

افسانه تصریح کرد: این کارخانه که برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده بود، هم‌اکنون کارگران این کارخانه در بیکاری به سر می‌برند و علی‌رغم این‌که این کارخانه تعطیل شده توانستیم مطالبات کارگران پرداخت کنیم ولی در آستانه شب عید تعطیلی کارخانه روغن نباتی اردبیل سبب نگرانی بسیاری از خانواده‌ها و تولیدکنندگان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.