ایلام- مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: تلاش خواهد شد تا از مهرماه سال آینده برنامه های صدا و سیمای مرکز استان به صورت ۲۴ ساعته پخش شوند.

برنامه های صدا و سیمای ایلام  ۲۴ ساعته می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا شیروی ظهر یکشنبه در مصاحبه با رسانه های گروهی استان اظهار داشت: در طول سال و به مناسبت های مختلف، برنامه های متنوعی از سوی رسانه ها و بویژه رسانه ملی تهیه، تدوین و اجراء می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مناسبت های مهم، ایام نوروز و سال تحویل است و صدا و سیمای استان برای سال جدید، برنامه های خوبی تدارک دیده است، افزود: صدا و سیمای مرکز استان در تلاش است تا با استودیو گریزی و حضور پررنگ در بین مردم، برنامه های زنده، شاد و فاخری را تهیه و پخش کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه این مرکز با تقویت روحیه مطالبه گری و در قالب برنامه های مختلف، به زبان گویای مردم تبدیل شده است، بیان داشت: صداوسیمای مرکز ایلام در سه حوزه سیما، صدا و خبر برنامه های خوبی برای نوروز ۹۶ تهیه کرده است.

علیرضا شیروی یکی از مهمترین و بهترین برنامه های در حال پخش از سیمای مرکز ایلام را برنامه پرمخاطب" مانگه شو " ارزیابی کرد و یادآور شد: در آستانه سال تحویل  و پس از آن نیز این برنامه  تحت عنوان" جُنگ شادی "هرشب و به مدت ۶۰ دقیقه میهمان هم استانی های عزیز و استان های همجوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای ایام نوروز ۹۶، برنامه" عیدانه " است، خاطرنشان ساخت:  این برنامه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۱۶ هر روز از طریق شبکه استانی پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه در ایام نوروز، ویژه برنامه هایی همچون جرخه جم؛ مستند ایلام؛ طنز نسیم و ...، برای پخش از طریق سیمای مرکز ایلام در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در ایام نوروز سعی خواهد شد تا با حرم مطهر امام رضا(ع)؛ حضرت معصومه(س)؛ شاهچراغ و امامزاده علی صالح به صورت زنده ارتباط برقرار نماییم  و حال و هوای آن اماکن مقدسه را گزارش کنیم.

علیرضا شیروی با بیان اینکه با همت حوزه فنی صدا وسیمای مرکز استان، در سال جاری رادیو نمای ایلام راه اندازی شده است، تأکید کرد: در حوزه صدا و رادیو نیز برنامه های بسیار متنوعی برای ایام نوروز تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه از طریق صدای مرکز استان روزانه بیش از ۴۰۰ دقیقه برنامه زنده برای ایام نوروز تدارک دیده شده است، گفت: برنامه های قند و عسل؛ گوی و میدان؛ شب های ایران و ...، از جمله این برنامه ها در حوزه رادیو برای ایام نوروز است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با بیان اینکه استان ایلام در دوران دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی کرده است و یادمان های دفاع مقدس شرهانی و قلاویزان محل مناسبی برای حضور راهیان نور هستند، اظهار داشت: در ایام نوروز گروه های صدا و سیمای استان در این یادمان ها حضور خواهند یافت و خبر و گزارش این آوردگاه های دوران دفاع مقدس و حضور راهیان نور در این اماکن

را به نحو شایسته منتشر خواهند کرد.

علیرضا شیروی با اشاره به اینکه هم اکنون صددرصد مناطق استان تحت پوشش شبکه های سیما به صورت آنالوگ هستند و ۶ شبکه رادیوی و ۶ شبکه تلویزیونی در سطح استان قابل دریافت و پخش است، افزود: ۹۵ درصد مناطق استان از شبکه های دیجیتالی برخوردار هستند و هم اکنون ۲۰ شبکه سیما و ۲۰ شبکه رادیویی در سطح استان به صورت دیجیتالی قابل رؤیت و پخش است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس آنلاین در خصوص انتشار خبری در فضاهای مجازی مبنی بر تغییر مدیریت ارشد صدا و سیمای استان در آینده نزدیک، بیان داشت: این خبر شایعه ای بیش نیست و قویاً تکذیب می شود و تا کنون در این خصوص هیچگونه بحثی صورت نگرفته است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.