اهواز ـ جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در آستانه سال نو و با شروع سفرهای نوروزی که قبل از تحویل سال آغاز می شود طرح تأمین نظم و امنیت مسافران و شهروندان کل استان را در دستور کار داریم.

طرح تأمین نظم و امنیت مسافران و شهروندان را در دستور کار داریم

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سید محمد صالحی ظهر یکشنبه در رزمایش انتظامی ـ ترافیکی نیروی انتظامی خوزستان ویژه پایان سال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح انتظامی ترافیکی ویژه روزهای پایانی سال  را با قاطعیت تا پایان سال به مرحله اجرا می گذاریم، اظهار کرد:  اساسا مأموریت های نیروی انتظامی پایانی ندارد و در واقع پایان هر مأموریت شروع مأموریتی دیگری برای ما است.

وی افزود: در آستانه سال نو و با شروع سفرهای نوروزی که قبل از تحویل سال آغاز می شود طرح تأمین نظم و امنیت مسافران و شهروندان کل استان را در دستور کار داریم. همچنین آغاز رزمایش انتظامی ـ ‌ترافیکی ویژه پایان سال فرماندهی انتظامی خوزستان با رمز یا فاطمه الزهرا (س) انجام شد.

 جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد حضور پررنگ شهروندان در نقاط اصلی و مرکزی شهر و افزایش تردد وسایل نقلیه و افزایش حجم سفرهای درون شهری هستیم. تصریح کرد: در این راستا با اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی خوزستان طرح انتظامی ترافیکی ویژه روزهای پایانی سال با هدف پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت و تسهیل و روان سازی امور ترافیکی از امروز در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته می شود.

صالحی عنوان کرد: با بهره گیری از توان نیروهای استان و نیروهای اعزامی از مرکز، امنیتی در خور شأن را برای مهمانان نوروزی به ویژه کاروان های راهیان نور که به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید بیعت با شهدا وارد خوزستان می شوند، تلاش مضاعفی انجام و امنیت خوبی را برای آنها به ارمغان می آوریم.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان بابیان اینکه پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت، تسهیل و روان سازی امور ترافیکی تأمین نظم و امنیت عمومی، آسایش خاطر شهروندان و افزایش احساس امنیت از جمله اهداف اجرایی این طرح هستند بیان کرد: با تعامل و همکاری بسیار خوب و صمیمانه به پلیس در انجام مأموریت ها کمک کنند و در صورت مشاهده با هرگونه موارد مشکوکی مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.