تایباد- رئیس اتاق اصناف شهرستان تایباد با اشاره به اینکه طرح فروش عیدانه جایگزین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شد، گفت: با این طرح کسبه معتبر شهر با ارائه تخفیف های مختلف در خدمت شهروندان هستند و این اقدام موجب توسعه بازار و جلوگیری از خروج سرمایه شهروندان می شود.

طرح فروش عیدانه جایگزین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شد

به گزارش قدس آنلاین، سید کاظم سیدالحسینی عصر یکشنبه برگزاری این طرح را به عنوان اصناف منصف برای مشارکت در جشن های سال نو عنوان کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تایباد در این زمینه اظهار داشت: در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، تنظیم بازار، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بازار داخلی با مساعدت مسئولان محلی، برای اولین بار با اتخاذ تمهیدات لازم طرح فروش کالایی عیدانه اصناف منصف در تعداد ۲۰۰ واحد صنفی متقاضی از 14 تا 30 اسفندماه با تخفیف ۳ الی ۱۵ درصد در سطح شهرستان آغاز شده است.

محمد اشرفی با اشاره به اینکه در این واحدهای صنفی تمامی کالاهای اساسی و مورد نیاز شب عید عرضه می شود، افزود: ضمن اطلاع رسانی لازم بنرهای متحد الشکل بر سر در واحدهای مرتبط نصب می شود تا مردم شریف شهرستان نگران خرید کالاهای مورد نیاز نباشند .

وی از برنامه ‌ریزی لازم جهت اجرای موفقیت‌آمیز طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، جهت جلوگیری از هرگونه افزایش غیرمنطقی و خود سرانه کالاها و خدمات و کمبود آن، برنامه مدون بازرسی از ابتدای اسفندماه ۹۵ لغایت پایان فروردین ۹۶ تهیه و با همکاری تمامی نهادهای مرتبط در امور نظارت و بازرسی اجرایی می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تایباد افزود: بازرسی و نظارت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز و سفید، برنج، شکر، قند، روغن، پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و … واحدهای خدماتی شامل شیرینی‌جات، رستوران‌ها، اغذیه‌فروش‌ها، تالارهای پذیرایی، تاکسی‌تلفنی‌ها، تعمیرات ماشین‌آلات، تعویض‌روغنی و آپاراتی و سایر صنوف مرتبط در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد شکایات خود را با تلفن ۱۲۴ ستاد خبری گزارش تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.