۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 510454

نوجوان ۱۳ ساله‌ای که پسرعمه ۲۰ ساله خود را در مشهد با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، چند ساعت پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد.

قتل پسر عمه بخاطر یک میلیون پول

قدس آنلاین - به گزارش خبرنگار ما ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مأموران کلانتری ۲۲ آبکوه از مرگ جوان ۲۰ ساله‌ای بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو، در بیمارستان طالقانی مشهد باخبر شده و ضمن اعلام خبر به قاضی ویژه قتل برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دقایقی بعد با حضور قاضی کاظم میرزایی و کارآگاهان جنایی در بیمارستان، تحقیقات اولیه درباره این قتل آغاز شد، این در حالی است که براساس بررسی‌های اولیه مأموران اعزامی کلانتری آبکوه مشخص شد، متوفی حدود نیمه شب گذشته (شب یکشنبه) در جریان درگیری با پسردایی ۱۳ ساله‌اش به ضرب چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده و نوجوان ضارب نیز از محل فرار کرده است.

به همین منظور به دستور قاضی ویژه قتل دادگستری مشهد، تلاش و تحقیقات مأموران پلیس برای دستگیری متهم فراری آغاز شد.

فرمانده انتظامی مشهد هم درخصوص این قتل به خبرنگار ما گفت: براساس تحقیقات مأموران کلانتری آبکوه مشخص شد نوجوان ۱۳ ساله‌ای که نگهبان یک ساختمان نیمه ساز در محدوده خیابان رسالت مشهد بوده، شب حادثه پسرعمه ۲۰ ساله‌اش «فریدون» نزد او آمده و به دلایل نامعلومی بین آنها مشاجره لفظی درگرفته و سپس این نوجوان با یک چاقوی میوه خوری ضربه‌ای به پای فریدون وارد کرده و او را مجروح و نقش زمین ساخته و خود پا به فرار می‌گذارد.

سرهنگ محمد بوستانی اضافه کرد: جوان مجروح سپس به کمک شاهدان ماجرا و توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان طالقانی منتقل می‌شود که با وجود تلاش پزشکان و کادر درمانی به دلیل خونریزی شدید و عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو جان خود را از دست می‌دهد.

وی گفت: به دنبال اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و صدور دستورات ویژه قضایی، تلاش گسترده‌ای برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم فراری آغاز شد که در نتیجه این تلاش‌ها و تحقیقات مأموران کلانتری آبکوه سرانجام چند ساعت بعد مخفیگاه این نوجوان که منزل یکی از دوستانش در محدوده بلوار توس بود را شناسایی و او در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که از پسرعمه‌اش یک میلیون تومان طلب داشته است. او روز گذشته برای انجام کار در ساختمان محل درگیری مراجعه کرده و از پسرعمه‌اش می‌خواهد که پولش را به او پس بدهد که مقتول سرباز زده و به همین خاطر بین آنها مشاجره لفظی صورت می‌گیرد و او با ضربه چاقوی میوه خوری پسرعمه‌اش را از ناحیه پا مجروح می‌کند و بعد از مشاهده خونریزی از ترس پا به فرار می‌گذارد.

ادامه گزارش خبرنگار ما حاکی است با دستورات ویژه قاضی میرزایی، این نوجوان ۱۳ ساله برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران انتظامی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت تا در جریان این تحقیقات جزئیات بیشتری از چگونگی وقوع جنایت، علل و انگیزه‌های اصلی آن مشخص شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.