۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 510513

بسته خبری روزانه قدس، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

رصدخانه/ نامه علی مطهری به آیت الله

قدس آنلاین

او باز می گردد!

ایلنا/ احمدی نژاد در توییتر نوشت: چاوز زنده است تا زمانی که انسانیت، آزادی و حقیقت زنده است. او بازمی‌گردد همانطور که آزادی و عدالت باز خواهد گشت.

سخنگوی خرگوش پوش

فرارو/ شان اسپایسر که ترامپ، او را به عنوان سخنگوی کاخ سفید معرفی کرد، در دوره ریاست‌جمهوری بوش، در مراسم سالانه عید پاک با پوشیدن لباس خرگوش، کودکان را در کاخ سفید سرگرم می کرد.

اولین توییت

تسنیم/ الیاس نادران- نماینده پیشین تهران در مجلس- در اولین نوشته اش در تییتر نوشت:‌ بسم الله الرحمن الرحیم. با ساز و کارهای عادی در کشور راه به جایی نمی‌بریم. راه حل مساله این است: باید ساختار فاسد قدرت سیاسی شکسته شود.

تحریم عرفات

ایسنا/ نخست وزیر صهیونیستی با مخالفت با نامگذاری یک خیابان در فلسطین اشغالی با نام  یاسر عرفات، گفت: اجازه نامگذاری خیابان‌های اسرائیل را با نام قاتلان «اسرائیلی‌ها» نمی دهد.

کسر شأن ریاست جمهوری

ایسنا/ به نوشته اسپوتنیک، چاک شومر- رهبر اقلیت سنا- در مصاحبه با ان بی سی گفت: اگر ترامپ -عمدی- اطلاعات دروغ درباره اتهام استراق سمع منتشر کرده باشد این «کسر شأن ریاست جمهوری» است و او به دردسر افتاده است.

موشک ناشناخته

ایسنا/ درپی شلیک آزمایشی موشک بالستیک کره شمالی که در دریای ژاپن فرود آمد، سئول اعلام کرد این موشک بررسی می شود تا روشن شود از چه پیشرانه ای در آن استفاده شده است.

شنود طبیعی است

ایلنا/ دادستان کل پیشین آمریکا می گوید: شنود تلفن‌های «برج ترامپ» شاید به علت مسایل امنیتی انجام شده و این طبیعی است.

نامه علی مطهری به آیت الله

ایلنا/ علی مطهری-نایب رئیس مجلس- در نامه ای به آیت الله جنتی- رئیس مجلس خبرگان- از وی خواست موضوع «حصر خانگی» در دستور کار مجلس خبرگان قرار گیرد.

سفیر گستاخ

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، نجیب رزاق- نخست وزیر مالزی- سفیر کره شمالی در مالزی را به علت سخنان توهین آمیزش درباره همدستی دولت مالزی با خارجی ها در قتل برادر رهبر کره شمالی، «به لحاظ دیپلماتیک گستاخ» خواند.

تشکر از هواداران

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش العالم، با وجود درگیری خشونت بار هواداران و مخالفان ترامپ در راهپیمایی، ترامپ در پیام توییتری از حمایت هواداران اش تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.