مشهد- حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) مشهد مقدس به عنوان مجهزترین مرکز درمانی این شهر را به بهره برداری رساند.

به گزارش قدس آنلاین، این بیمارستان با زیربنای ۵۲ هزار متر مربع در ۹ طبقه احداث شده بزرگترین پروژه بیمارستانی است که بعد از انقلاب ساخته شده است.

بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) پیشرفته ترین مرکز درمانی شهر مشهد محسوب می شود و دارای بخش هایی مانند اورژانس، داخلی، جراحی عمومی، مراقبت های ویژه، «آی. سی. یو»، «سی. سی. یو»، سوختگی و نوزادان، ارتوپدی، اورولوژی، قلب و آنژیوگرافی، بیماریهای قلب اطفال، جراحی قلب باز، پوست، زنان، گوش، چشم، سی تی اسکن، «ام. آر. آی»، ماموگرافی، رادیولوژی و پزشکی هسته ای است.

این بیمارستان در طرح اولیه ۵۴۰ تختخوابی بود و به دلیل ساخت اورژانس عدالتیان در کنار آن، اورژانس بیمارستان به این مرکز منتقل و فضای ایجاد شده به بیمارستان افزوده شده و ۷۰ تخت بیمارستانی نیز بیش از برنامه ریزی انجام شده به آن اضافه شد.

در این بیمارستان که یکی از ویژگی های آن، جذب گردشگر سلامت است، علاوه بر بخش های مراقبت های ویژه، ۲۹ اتاق عمل در نظر گرفته شده که می تواند نقش ویژه ای در درمان بیماران استان خراسان رضوی، دیگر شهرهای کشور و کشورهای مجاور داشته باشد.

مجموع هزینه این طرح ۲ هزار ۲۵۰ میلیارد ریال با اشتغال زایی سه هزار نفر است.

رئیس جمهور در این مراسم بر ارائه خدمات درمانی کیفی به مردم تاکید کرد و گفت: موضوع سلامت بسیار مهم است و باید کاری کرد که مردم در کمترین زمان بهترین کیفیت خدمات درمانی را دریافت کنند.

حجت الاسلام روحانی همچنین به تجهیزات پیشرفته بیمارستان تازه تاسیس مشهد اشاره و بیان کرد: شاید کمتر بیمارستان دولتی باشد که با این زیبایی و تجهیزات تکمیل شده است.

وی اظهار امیدواری کرد این مرکز که به نام امام رضا (ع) مرکز شفا برای همه بیماران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.