رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با روسای استانی دانشگاه آزاد سراسر کشور تاکید کرد: دانشگاه آزاد می تواند تا 1404 پاسخگوی نیاز علم و فناوری کشور می‌شود.

ولایتی: دانشگاه آزاد تا 1404 به چشم اندازهای مدنظر رهبری دست می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علی اکبر ولایتی با بیان این مطلب اظهار داشت: کار تاسیس دانشگاه کار آسانی نیست و تلاش برای تاسیس دانشگاه آزاد و دیدگاهی که مقام معظم رهبری درباره این دانشگاه دارند حکایت از اهمیت این دانشگاه دارد.

وی ادامه داد: می توان گفت دانشگاه دولتی و خصوصی نیست بلکه متعلق به نظام و در خدمت مردم است.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر دانشگاه آزاد نبود به خوبی نیازمندی های آموزش عالی جوانان کشور پاسخ داده نمی‌شد.

وی ادامه داد: تمایل دانشجویان به آموزش و همچنین تلاش خانواده ها در راستای تهیه شهریه آنان نشان دهنده اشتیاق مردم برای حضور در آموزش عالی است به طوریکه گاهی آنها از نیازهای روزمره می زنند تا شهریه دانشگاه را تهیه کنند و این مساله مسئولیت ما را سنگین تر کرده است تا بتوانیم به مردم خدمت رسانی کنیم.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه آزاد به دلیل ظرفیت هایی که دارد می‌تواند پاسخگوی نیاز علم و فناوری کشور باشد.

ولایتی افزود: تا سال 1404 با همت مدیران تلاشگر می توانیم به چشم اندازهای مدنظر مقام معظم رهبری در علم و فناوری دست یابیم.

در ادامه این نشست، دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: در تشکیلات دانشگاه آزاد روسای واحدها علاوه بر مسئولیت واحدها، مسوولیت پیگیری مصوبات دانشگاه در استان را نیز دارند.

وی افزود: در هر یک از استان‌ها یک دبیرخانه وجود دارد که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این دبیرخانه وظیفه دارد که فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، مالی، اداری و فناوری را پیگیری کند.

رییس دانشگاه آزاد در پایان با اشاره به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه در جلسه هیات امنای مرکزی در خصوص ساختار دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای دو واحد مستقل علوم تحقیقات و نجف‌آباد است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.