خط قرمز: عاملان اخلال در نظم و امنیت منطقه معروف به قلعه کهنه مشهد و سارق حیله گر عابربانک شهروندان دستگیر شدند.

عربده کشان قلعه کهنه و سارقان عابربانک زمین گیر شدند

قدس انلاین -عاملان اخلال در نظم و امنیت منطقه معروف به قلعه کهنه مشهد و سارق حیله گر عابربانک شهروندان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش شرارت‌های چند تن از اراذل و اوباش گلشهر مشهد در منطقه ای معروف به قلعه کهنه پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: کنترل و مراقبت‌های مأموران کلانتری گلشهر در این عملیات ضربتی آغاز و ساعت ۱۷/۵۹ روز سه شنبه پلیس چهار تن از اراذل و اوباش که به سوی دو شهروند موتورسوار حمله ور شده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: عاملان این اقدام شرورانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. وی در بخش دیگری از این مصاحبه به سرقت‌های فریبکارانه از ۱۵ شهروند در محدوده خیابان ۱۷ شهریور و مناطق قهوه خانه عرب و محمدآباد مشهد اشاره کرد و گفت: عامل این سرقت‌ها مرد ۴۹ ساله‌ای است که توسط مأموران کلانتری مصلی دستگیر شده است. فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم پرونده با کمین در اطراف دستگاه‌های عابربانک که فقط امکان انتقال وجه را دارا می‌باشند افراد ساده لوحی که گمان می‌کردند می‌شود از این دستگاه‌ها وجه نقد برداشت کرد طعمه خود قرار می‌داد. سرهنگ محمد بوستانی اظهار داشت: متهم با این ادعا که می‌تواند به افراد موردنظر کمک کند جلو می‌رفت و با تیزدستی خاصی مبلغی از حساب این افراد به حساب دیگری انتقال می‌داد و سپس می‌گفت دستگاه خراب است و امکان برداشت وجه در حال حاضر وجود ندارد. وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از این سارقان حیله‌گر برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد، تأکید کرد: شهروندان هنگام مراجعه به بانک یا استفاده از دستگاه‌های عابربانک باید مراقبت هوشیارانه‌ای داشته و به افراد غریبه و ناشناس اعتماد نکنند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.