روزنامه‌های قطری در آستانه دیدار مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان در اقدامی هماهنگ دست به بزرگنمایی اتفاقاتی که اخیراً در فوتبال ایران رخ داده است، پرداختند.

جوسازی هماهنگ روزنامه‌های قطری علیه تیم ملی ایران/کی‌روش از فدراسیون ایران خشمگین است!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، روزنامه‌های قطری امروز متحد شدند و به جوسازی علیه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان، فدراسیون فوتبال ایران و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس پرداختند و با تیترهای مختلف به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود برآمدند.

روزنامه الشرق با تیتری با عنوان «مشکلات فدراسیون ایران را پیش از دیدار با عنابی محاصره کرده است»، نوشت: مشکلات فدراسیون فوتبال ایران را پیش از دیدار با قطر محاصره کرده است، زیرا اختلاف کی‌روش، سرمربی ایران با فدراسیون این کشور به اوج رسیده است. این موضوع شدت گرفت زمانی که کی‌روش  از تیم ملی آفریقای جنوبی پیشنهاد دریافت کرد و دوباره درخواست استعفا داد. مشکلات کی‌روش تنها به فدراسیون ختم نمی‌شود بلکه به باشگاه پرسپولیس هم می‌رسد زمانی که او با برانکو سرمربی این تیم به خاطر بازیکنان ملی‌پوش این تیم دچار اختلاف شد. در محافل ایرانی مطرح شده است که باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم به بازیکنان ملی‌پوشش اجاره نداده تا به اردوی تیم ملی بروند. لغو اردوی تدارکاتی برنامه‌ریزی شده در امارات نشان‌دهنده این حقیقت است، زیرا این اردو به خاطر رفتن بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس لغو شد.

از طرف دیگر روزنامه العرب با تیتر «کی‌روش از فدراسیون ایران خشمگین است»، نوشت: کی‌روش به خاطر اینکه فدراسیون ایران به درخواست‌هایش و برنامه‌هایش اهمیتی نمی‌دهد و نمی‌تواند آنها را برآورده کند دوباره استعفا داده است، اما فدراسیون ایران آن را رد کرده است.

این روزنامه قطری در ادامه به موضوع اختلاف کی‌روش با برانکو دامن زده و نوشته است که کی‌روش در مصاحبه‌ای از خود گفته است که برانکو می‌خواهد جایگاهش را در تیم ملی ایران بگیرد و در صورت راه نیافتن ایران به جام جهانی مقصر اصلی این اتفاق برانکوست.

روزنامه الرایه قطر با تیتر «اختلافات گریبان گیر تیم‌ملی ایران شده است» به روشی دیگر به اختلافات کی‌روش با فدراسیون و برانکو پرداخته است و تیم‌ملی ایران پیش از دیدار با قطر دچار مشکلات عدیدی بیان کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.