ایلام- رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام گفت: خانمی که با جعل عنوان بیش از یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال از ۱۸ نفر کلاهبرداری کرده بود، در ایلام دستگیر شد.

کلاهبردار ۱ میلیارد ریالی در ایلام دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی مهری اظهار داشت: به دنبال شکایت چند نفر مبنی بر اینکه از آن ها کلاهبرداری چند میلیونی صورت گرفته است موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که خانمی ۲۲ ساله با جعل عنوان، خود را کارمند بانک و کارمند یکی دیگر از نهادهای دولتی معرفی کرده و از طعمه های خود کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام بیان داشت: متهم با قول اخذ وام و اشتغال طعمه های خود را فریب داده و با گرفتن مبالغی از آن ها کلاهبرداری کرده است.

علی مهری با بیان اینکه خانمی که با جعل عنوان بیش از یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال از ۱۸ نفر کلاهبرداری کرده بود، در ایلام دستگیر شد، یادآور شد: متهم تاکنون به ۱۷ فقره کلاهبرداری با جعل عنوان اعتراف کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شده که از آن طریق با قرار روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.