۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 512054

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی بولوار مصلی مشهد پس از ۷۲ ساعت خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی مشهد بعد از ۷۲ ساعت

قدس آنلاین - فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی بولوار مصلی مشهد پس از ۷۲ ساعت خبر داد.

سردار بهمن امیری مقدم گفت: ساعت ۱۷ روز هفدهم اسفندماه جاری وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در بولوار مصلی مشهد به مأموران گزارش شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد ۲ مرد که یکی از آنان مسلح به کلت کمری بوده وارد مغازه طلافروشی شده و با تهدید مالک طلافروشی تعدادی النگوی طلا به وزن تقریبی ۱۵۰ گرم سرقت کرده و از محل متواری شده‌اند.

امیری مقدم ادامه داد: بررسی‌های فنی کارآگاهان حکایت از آن داشت که سارقان با یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ مشکی از محل گریخته‌اند همچنین تحقیقات فنی میدانی سرنخ‌های دیگری در اختیار مأموران قرار داد که در نهایت و پس از تحلیل بانک اطلاعاتی پلیس آگاهی ۲ نفر به عنوان مظنون اصلی شناسایی شدند.

وی گفت: کنترل نامحسوس یکی از مظنونان احتمال دست داشتن وی در سرقت مسلحانه را تقویت کرد که بلافاصله این فرد که مردی ۴۵ ساله است دستگیر و تحت بازجویی فنی قرار گرفت که با توجه به مدارک مأموران لب به اعتراف گشود و به ارتکاب سرقت اعتراف کرد اما همدست وی با اطلاع از دستگیری این متهم به تهران گریخت که مأموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به تهران عزیمت کرده و صبح روز شنبه (دیروز) وی نیز دستگیر شد.

امیری مقدم اظهار داشت: پس از انتقال متهم دوم به مشهد تحقیقات تکمیلی از این سارقان برای کشف سایر جرایم احتمالی آنان صورت خواهد گرفت.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.