۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: 512096

نتایج درخشان پانیونیوس امشب هم با پاس گلی که هافبک ایرانی این تیم داد، ادامه یافت و آنها را در بین مدعیان قهرمانی حفظ کرد.

 پاس گل شجاعی پانیونیوس را مدعی نگه داشت

به گزارش قدس آنلاین، پانیونیوس که با پنج پیروزی و دو تساوی در هفت مسابقه اخیر نتایج درخشانی کسب کرده بود، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب هم بیست و چهارمین بازی فصل سوپر لیگ یونان را در ورزشگاه نئا اسمیرنی برابر آ. اِل. لاریسا برگزار کرد و موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد. مسعود شجاعی که به غیر از سه محرومیتی که داشته همواره جزء ترکیب ثابت پانیونیوس بوده در دیدار امشب هم مقابل آ. اِل. لاریسا از ابتدا بازی کرد و خوش درخشید.

پانیونیوس که به دنبال کم کردن فاصله امتیازی با المپیاکوس صدرنشین بود، مثل هفت بازی گذشته نمایش درخشانی ارائه داد و در دقیقه ۳۳ روی پاس در عمق با دقت مسعود شجاعی بین دو مدافع لاریسا، توسط محمد بن نبوهانه به گل رسید تا با همین یک گل برنده این مسابقه شود.

یاران شجاعی با این برد ۴۸ امتیازی شدند و با ادامه حضور در رده دوم جدول سوپر لیگ یونان، به سه امتیازی تیم یاران کریم انصاری‌فرد که در صدر هستند، رسیدند و لاریسا نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم باقی ماند.

شجاعی در این فصل از سوپر لیگ یونان ۴ گل زده بود و با عملکردی که امشب برابر لاریسا داشت، تعداد پاس گل‌های خود را نیز به عدد ۴ رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.