مشهد- آستان قدس رضوی با ۲۱۰ عنوان کتاب در تیراژ ۸ هزار و ۳۰۰ جلد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در نجف‌اشرف حضور یافته است.

آستان قدس رضوی با ۲۱۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی نجف حضور یافت

به گزارش قدس آنلاین، نمایندگان آستان قدس رضوی همچون بنیاد پژوهش‌های اسلامی با تعداد ۱۵۵ عنوان کتاب در تیراژ ۲ هزار جلد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی با چهار عنوان کتاب در تیراژ ۳۰۰ جلد و مؤسسه آفرینش‌های هنری نیز با ۱۰ نوع المان حجمی در این نمایشگاه حضور یافته و این محصولات فرهنگی را با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار عرب‌زبانان قرار می‌دهند.

معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی نیز با تعداد ۵۱ عنوان کتاب در تیراژ ۶ هزار جلد و تعداد ۴ هزار اقلام فرهنگی جهت اهدا و نمایش در این نمایشگاه بین‌المللی حضور یافتند.

آستان قدس رضوی برای دومین سال متوالی است که به این نمایشگاه بین‌المللی دعوت می‌شود و امسال با ارائه کتاب‌هایی به زبان عربی و با موضوعات قرآن و حدیث، فلسفه و منطق، فقهی، کلام، ادعیه، سیره‌معصومین(ع)، تاریخ، جغرافیا و کودکان به ارائه خدمات می‌پردازد.

لازم به یادآوری است؛ این نمایشگاه در روزهای پایانی سال جاری به مدت ۱۱ روز از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰ میزبان زائران و مجاوران حضرت امیرمومنان(ع) در مجاور حرم مطهر ایشان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.