رشتخوار -فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا امروزشما آمریکا را به ذلت و به باتلاق انداختید.

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا است

به گزارش قدس آنلاین، ظهر یکشنبه؛ سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت روز شهید و تاسیس بنیاد شهید در یادواره شهدای شهر و شهدای مدافع حرم شهرستان رشتخوار در مسجد علی ابن ابی طالب ع در جمع مردم و خانواده های شهدا گفت:  امروز انقلاب ما از مرزها عبور کرده و در حال صادر شدن  به دنیاست.

وی گفت: شهدای مدافع حرم در خارج از کشور نشان از صدور انقلاب ما بیرون از مرزهاست.

وی با تأکید بر اینکه امروز ما در حال ایجاد تمدن بزرگ جهان اسلام ناب محمدی هستیم، یادآور شد: شاهد باشند، آنانی که دم از شیطان بزرگ می‌زنند و آشتی ملی را مطرح می‌کنند، بدانند مردم ما فریب نمی‌خورند چون تاریخ را تجربه کرده‌اند، ملت عزیز ایران جهان اسلام را مطالعه کرده است، فریب نمی‌خورند.  

سردار فتوحی با ذکر این که  عترت و قرآن لازمه اسلام ناب محمدی است، افزود: دشمن به دنبال گرفتن عترت و کنار گذاشتن آن است، عترت ما امروز جانشین بر حق امام زمان(ع) حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای است

وی با تأکید به اینکه هیچ‌گاه به دشمن اجازه آوردن اسلام سکولارم و بدون عترت را نخواهیم نداد، بیان داشت: کسانی که دارای قدرت در داخل کشور هستند، این را بدانند هرکسی علیه و مقابل ولایت‌فقیه  بایستد شکست او را رقم  می خورد،  که  در تاریخ به اثبات رسیده  است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تمام دنیا به برکت خون شهدا مسلمان می‌شوند، اذعان کرد: به برکت خون شهیدان قانون سازمان ملل که قانون شیطانی است برداشته و قانون اسلام ناب محمدی گذاشته می‌شود.

سردار فتوحی با اشاره به اینکه امروز برخی به آوردن فرهنگ‌های طاغوت و غیر اسلام خودشان دچار مشکل شده‌اند، افزود: امروز حلال تمام مشکلات داشتن تفکر و روحیه بسیجی و اطاعت از رهبری است.

 فرمانده سپاه یزد با تأکید بر اینکه که امروز میدان‌دار جمهوری اسلامی و ورشکسته آمریکاست، افزود: امروز هر چشمی که نگاه چپ  به‌نظام ما و کشور امام زمانی ما داشته باشد، آن چشم را کور خواهیم کرد. امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهداست  و شهیدان ما نیز با پیروی از قران و پیروی از عترت و پیروی از جانشین بر حق امام زمان(ع) حضرت آیت الله خامنه ای  راه شهدای کربلا را ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.