رشت- فرماندار تالش گفت: این شهرستان با ۲۰ مدرسه، ۲۰۰ واحد مسافرکاشانه و پنج مرکز اقامتی و هتل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

مردم تالش برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده اند

به گزارش قدس آنلاین، سیدعیسی مهدوی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان تالش از آماده سازی هفت طرح ساحلی و تجهیز سواحل گیلان برای اسکان و استفاده گردشگران نورزی خبر داد و اظهار کرد: طرح های صاحلی گیسوم، آلالان، قرق، لیسار، چوبر و حویق علاوه بر جاذبه های طبیعی به تجهیزات تفریحی و پذیرایی مجهز شده تا زمان ماندگاری مسافران را در استان گیلان افزایش دهند.

وی با بیان اینکه تالش همواره گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است، افزود: ۲۰ مدرسه با ۱۷۰ کلاس، ۲۰۰ واحد مسافر کاشانه و پنج مرکز اقامتی و هتل در این شهرستان آماده اند تا از مسافران و گردشگران پذیرایی کنند.

فرماندار تالش از بخشداران شهرهای این شهرستان خواست نسبت به زیباسازی محیط شهر و لکه گیری آسفالت خیابان و رنگ آمیزی علائم راهنمایی اقدام کنند.

وی ادامه داد: حاشیه محور تالش به آستارا و اسالم به خلخال از پرتردد ترین محورهای این شهرستان است و زیباسازی محیط آن باید در اولویت کاری ستاد خدمات سفر باشد.

مهدوی با بیان اینکه با همکاری اداره های راهداری تالش و آستار و گروه های دوست دار طبیعت، از چند روز پیش اقداماتی جهت جمع آوری زباله از حاشیه این محورها صورت گرفته، افزود: در حاشیه دریای خزر ۹۳ کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد و در تعطیلات نوروزی سال قبل ۶۰۰ هزار گردشگر از مناطق دیدنی و طرح های ساحلی این شهرستان بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.