مشهد- بر اثر حادثه آتش سوزی صبح دوشنبه در خیابان اسفندیانی مشهد ۲ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند.

آتش سوزی یک واحد مسکونی در مشهد جان ۲ نفر را گرفت

به گزارش قدس آنلاین، پیرو درخواست ساکنان یک ساختمان مسکونی در خیابان اسفندیانی مشهد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد نیروهای عملیاتی ایستگاه سوم و چهارم این سازمان را به خیابان اسفندیانی اعزام کرد.

 در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه مسکونی، یک واحد مسکونی یکصد مترمربعی دچار آتش سوزی شد که دود بسیار غلیظی از درب و پنجره های این واحد مسکونی خارج می شد.

 آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده وارد ساختمان شدند و شعله های آتش را مهار و همزمان با عملیات جستجو در دود در طبقات سوم و چهارم ساختمان که دارای ۶ واحد مسکونی بود، نسبت به انتقال محبوسان و مصدومان اقدام کردند.

نیروهای عملیاتی بیش از ۲۰ نفر از ساکنان ساختمان را که سه نفر آنها دچار آسیب دیدگی شدید شده بودند را به خارج از ساختمان انتقال دادند اما بنا بر تایید تکنسینهای اورژانس دو نفر از مصدومان بدحال که یک مادر و دختر بودند، در اثر شدت سوختگی جان باختند.

آتش نشانان  از سرایت آتش سوزی به واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری کردند و مصدومان را جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل تکنسینهای اورژانس دادند اما حال پدر این خانواده، وخیم است.

پیش از این خودروی شخصی این خانواده توسط فرد یا افرادی مورد صدمه قرار گرفته بود و پشت در منزل نیز یک گالن حاوی مایعات قابل اشتعال بود.

با توجه به گستردگی حریق و وجود گالن مایعات قابل اشتعال در محل حادثه، علت دقیق آتش سوزی پس از بررسی های بیشتر اعلام خواهد شد.

گفتنی است بازپرس ویژه قتل نیز در محل حادثه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.