بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان ابراز امیدواری کرد با پیروزی مقابل ایران به جام جهانی برسند.

خط و نشان بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان برای ایران

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان در دوره قبل از انتخابی جام جهانی همراه با تیم‌های ایران و کره جنوبی برای صعود به جام جهانی تلاش کرد، ولی در نهایت به رتبه بهتر از سومی دست نیافت و از رسیدن به جام جهانی برزیل باز ماند. این بار در انتخابی جام جهانی روسیه بار دیگر سه کشور ایران، کره جنوبی و ازبکستان در یک گروه قرار گرفته‌اند و تا پایان دور رفت بار دیگر ازبکستان در رده سوم جدول رده‌بندی است.

عادل احمدف بازیکن تیم ازبکستان درباره شرایط تیم‌ ‌ملی کشورش به سایت فیفا، گفت‌: ما متاسفانه در دور رفت در بازی‌های مهم شکست خوردیم. البته این را قبول دارم که سطح تیم‌های فوتبال ایران و کره بالاتر از ماست،  ولی می‌شد در آن دو بازی شکست نخورد. همین باعث شد تا در جدول رده‌بندی سوم باشیم، اما امیدمان را از دست ندادیم، می‌خواهیم در دور برگشت تا جایی که می‌شود بازی‌هایمان را ببریم. من امیدوارم هم ایران و هم کره را شکست دهیم تا بتوانیم به جام جهانی برسیم.

ستاره شانگهای چین در پایان گفت‌: فوتبال ازبکستان دیگر نمی‌خواهد فرصت رسیدن به جام جهانی را از دست بدهد. در دور برگشت رقابت‌ها بسیار نزدیک و حساس خواهد بود و ما فاصله زیادی با صدر جدول رده‌بندی نداریم و می‌خواهیم از فرصت استفاده کنیم و با کسب امتیازات لازم به جام جهانی برسیم. بازی به بازی تا پایان پیش خواهیم رفت تا بتوانیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان در اولین دیدار خود در دور برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی باید برابر سوریه به میدان برود. این دیدار در تاشکند برگزار خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم با برتری ازبک‌ها به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.