تایباد- فرماندار تایباد گفت: با توجه به صادرات سوخت به کشور افغانستان تاکنون حدود هشت میلیارد تومان سود حاصل از فروش آن به حساب خانوارهای مرزنشین شهرستانهای مرزی واریز شده است.

به گزارش قدس آنلاین، حسین شرافتی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تایباد اظهار کرد: مرحله چهارم واریز سود حاصل از فروش سوخت به حساب ۱۸ هزار خانوار از مرزنشینان ۹۹ روستای شهرستانهای تایباد، خواف و تربت جام و به مبلغ هر خانوار ۱۰۰ هزار تومان در دست اقدام است.

فرماندار تایباد گفت: بزودی کار ساخت دو نیروگاه بادی در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در شهرستان مرزی تایباد آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: کار گاز رسانی به ۲۱ روستای شهرستان تایباد در حال انجام است و 9 روستای بخش میان ولایت تا سه ماه آینده گاز دار و ۲۲ روستای بخش مرکزی نیز گاز رسانی آن ها در دست اقدام و پیمانکار تعیین و تجهیز کارگاه انجام شده و در سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید.

شرافتی با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان مرزی تایباد راه انداری شده است، افزود: شهرستان برای استقبال و پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران وگردشگران نوروزی آمادگی کامل دارد.

فرماندار تایباد با اشاره به تامین میوه شب عید گفت: کمیته نظارت بر بازار و واحدهای صنفی در شهرستان تشکیل و بازدید مستمر در ایام نوروز انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.