در گزارش مالی فدراسیون فوتبال که در جلسه مجمع قرائت شد، بحث پولشویی در این فدراسیون را هم مطرح کرد.

ایرادات بازرس مالی به فدراسیون و اتهام پولشویی/ پای استقلال و پرسپولیس هم وسط آمد!

به گزارش قدس آنلاین، صورتجلسه مجمع قبلی فدراسیون فوتبال امروز با رای‌گیری اعضای حاضر در جلسه به تصویب رسید. بازرس مالی گزارش مالی را قرائت و اعلام کرد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهار نامه مالیاتی خود را به اداره مالیات ارائه نکرده‌اند.

بازرس مالی همچنین گفت که ساختمان‌های پرسپولیس و استقلال برای فدراسیون فوتبال است و هنوز مدارک نحوه استفاده این دو باشگاه ارائه نشده است. او به قرارداد جیووا و ساختمان‌های خریداری شده برای کمیته فوتسال هم اشاره کرد که هنوز اسناد آنها ارائه نشده است.

در گزارش مالی به موضوع پولشویی اشاره شد که تاج در واکنش به آن گفت: ما اصلا نمی دانیم پول کجاست که آن را بشوییم! در خصوص بندهای صدا و سیما که صحبت شد و درباره ماجرای جیووا هم بنده و آقای کفاشیان به ابهامات پاسخ می‌دهیم.

خزانه‌دار در گزارش خود به ماجرای کانون ایران نوین و ادعای خسارت این شرکت اشاره کرد که اعلام شد شورای حل اختلاف این موضوع را حل کرده است. قرار شد ۴۶ میلیارد از قرارداد کاسته شده و مابقی را باید پرداخت کند.

برای ساختمان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هم قرار است به زودی قراردادی منعقد شود تا مشکل قانونی آن حل شود.

در پاسخ ابهامات مالی فدراسیون تاج اعلام کرد که باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال هیچکدام سودده نیستند و زیان‌ده هستند. بیشترین ضربه در این بخش هم به دلیل نداشتن شناسه مالی است که باشگاه ها هنوز زیر بار داشتن شناسه مالی نرفته‌اند.

تاج اعلام کرد: در گزارش و ابهاماتی که مطرح شد، فقط در خصوص قرارداد جیووا ابهام وجود دارد که در این خصوص هنوز در دعوا هستیم. چون هم آنها و هم ما مدعی هستیم و به نتیجه نرسیدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.