معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: ۲۵۸ واحد مسکونی که در سیل اخیر شهرستان تایباد و خواف تخریب شده و یا آسیب دیدند، با مساعدت آستان قدس رضوی بازسازی و تعمیر می‌شوند.

۲۵۸ خانه تخریب شده در سیل تایباد و خواف با کمک آستان قدس رضوی بازسازی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه کار ساخت و ساز و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در زلزله شهرستان تایباد آغاز شده است، اظهار کرد:‌ بر اساس بررسی‌ها، حدودا ۷۰ خانه روستایی خسرات‌های جزئی تا سقف یک میلیون تومان و ۱۸۸ منزل خسارت‌هایی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان دیدند که به همت آستان قدس رضوی و مشارکت کمیته امداد، قرارگاه ثامن الائمه، نیروی زمینی سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی، بازسازی آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم عملیات بازسازی منازل حداکثر طی یک ماه به پایان برسد، عنوان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و خیران شرایطی در آینده فراهم شود که بتوانیم به حوزه تجهیز منازلی که خسارت بیشتری در سیل دیده‌اند نیز ورود پیدا کنیم.

خاکسار در ادامه به توزیع ۶ هزار غذای متبرک میهمانسرای حضرت رضا(ع) در مناطق سیلزده شهرستان تایباد اشاره و بیان کرد: در ابتدای اسفندماه جاری نیز گروهی از جهادگران رضوی و خدام حرم مطهر رضوی به منظور خدمترسانی به مردم سیل‌زده به شهرستان تایباد اعزام شدند و ۶ هزار غذای میهمانسرای حضرت را در میان سیل زدگان توزیع کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.