بردسکن- در آستانه سال نو تعداد ۱۳۰ نفر از قشرهای مختلف مردم بردسکن در قالب ۳ دستگاه اتوبوس عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

۱۳۰ نفر از مردم بردسکن به اردوی راهیان نور اعزام  شدند

به گزارش قدس آنلاین امروز یک شنبه، مسئول ستاد اردوهای راهیان نور بردسکن گفت: با برنامه ریزی های انجام شده  شرکت کنندگان در اردوی  راهیان نور  مراسم تحویل سال ۹۶ در معراج شهدا خواهند بود.

علی اکبر حسین‌زاده ضمن گرامیداشت یاد شهدا و فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس که لحظات سال تحویل را برای حفظ امنیت و کیان انقلاب اسلامی در برابر دشمن سینه سپر کردند ابراز کرد: امروز همۀ ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا هستیم و فردای قیامت باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم لذا موظف و مکلفیم که با تلاش جهادی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بکوشیم و از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم.

 در مراسم بدرقه ازاین عزیزان قاسم پور معاون فرماندار بردسکن و تعدادی از مسئولان دستگاههای اجرایی این شهرستان حضور داشتند و شرکت کنندگان دراردوی راهیان نور با عبور از زیر قرآن مورد بدرقه قرار گرفتند.

معاون فرماندار بردسکن  با بیان اینکه  یاد شهیدان بزرگترین ذخیره معنوی برای انسان های مجاهد است، گفت:هشت سال دفاع مقدس نشانه ای از مظلومیت کشورمان است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و حضور آگاهانه مردم شریف ایران به پیروی از ولایت و احکام مترقی اسلام با افتخار به پایان رسید.

وی افزود: حضور در این مناطق در واقع  آشنا شدن  با سیره و سلوک شهدا، رزمندگان و شهادت‌طلبی و ارزش‌آفرینی آن‌ها است .

وی از همکاری همه جانبه ادارات بردسکن در اعزام اردوی راهیان نور و از برنامه ریزی سپاه شهرستان در اعزام خانواده ها دراین اردو نیزتقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.