تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی صدرنشین گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی است و چهار دیدار دیگر پیش رو دارد که برخی بازیکنان به تذکرات کی روش گوش نمی دهند!

دردسری که برخی ملی پوشان برای تیم ملی درست کردند/ حرف کی روش را گوش ندادند!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در شش بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نتایج قابل قبولی کسب کرده و با 14 امتیاز صدرنشین گروه اول است و از شانس زیادی برای صعود برخوردار است اما یک اتفاق در این تیم اعث نگرانی است.

اتفاق این است که بازیکنان تیم ملی ایران خیلی ساده کارت زرد دریافت می کنند و تذکرات کی روش را که حتی در جریان بازی مدام آنها را به آرامش دعوت می کند به گوش نمی گیرند.

تیم ملی ایران با کارت هایی که از داور دیدار قطر و ایران در چارچوب رقابت های جام جهانی روسیه گرفت، حالا هشت بازیکن یک اخطاره دارد که ممکن است با دریافت کارت دوم در دیدار ایران و چین مقابل ازبکستان به مشکل برخورد کنند و غایب باشند.

اگر چه به نظر نمی رسد که خلا هیچ بازیکنی تیم کی روش را تهدید کند و او تیمی ساخته که در هر پست حداقل دو بازیکن خوب دارد اما با این وجود باید تاکید کرد تیم ایران نسبت به تعداد بازی که انجام داده اخطار زیاد دریافت کرده و بهتر است در دیدار های آینده بیشتر مراقب باشد تا رکورد شکست ناپذیری ایران مقابل آسیایی ها طولانی تر شود.

هشت بازیکنی که تاکنون کارت زرد گرفته اند عبارتند از: پژمان منتظری، اشکان دژاگه، رامین رضائیان، سردار آزمون، میلاد محمدی، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری

ایران قریب به ۵۰۰ روز است که در آسیا و در دیدار های رسمی به هیچ تیمی نباخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.