بیرجند: رئیس موزه های خراسان جنوبی گفت : از روز شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ تا جمعه ۴ فروردین ماه ۹۶، حدود ۱۱ و ۵۰۰ مسافر و گردشگر از مجموع موزه های استان خراسان جنوبی بازدید کردند.

۱۱ هزار نفر از موزه های استان خراسان جنوبی بازدید کردند

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین شعیبی اظهار داشت: در نوروز ۹۶ موزه های استان خراسان جنوبی با بازدید چشمگیر و پر شور گردشگران و مسافران نوروزی به این استان مواجه شد و از روز شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ تا جمعه ۴ فروردین ماه ۹۶، حدود ۱۱ و ۵۰۰ مسافر و گردشگر از مجموع موزه های استان خراسان جنوبی بازدید کردند..

وی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی، ۱۵ موزه با موضوعات متنوع فعالیت دارند که در این میان بیشترین آمار بازدید کنندگان مربوط به موزه­های شهرستان بیرجند می باشد.

وی ادامه داد: حدود ۵ هزار و ۵۰۰ نفر موزه های شهرستان بیرجند را مورد بازدید قرار دادند که از این تعداد فقط ۴ هزار و ۲۰۰ نفر بازدید کنندگان مجموعه موزه های اکبریه بودند.

رئیس موزه های خراسان جنوبی بیان داشت: پس از بیرجند موزه­های شهرستانهای طبس، فردوس، نهبندان و بشرویه بیشترین آمار بازدیدکننده را به خود اختصاص دادند و موزه های سرایان و قاین کمترین آمار بازدیدکننده را دارا بودند.

شعیبی گفت: همچنین در این مدت، ۱۵ گردشگر خارجی موزه های مجموعه اکبریه بیرجند و موزه مردم شناسی طبس و فردوس را بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.