قم- مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری کشور خبر داد.

طرح نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری کشور اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، ولی تیموری صبح پنجشنبه در بازدید از مجتمع بین راهی مهر و ماه، زیتون و مارال ستاره قم اظهار داشت: ارائه خدمات در این مجموعه‌های بین‌راهی دارای کیفیت خوبی است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله کمی وجود دارد.

وی افزود: دولت درباره توسعه صنعت گردشگری به صورت جدی ورود کرده است و به عنوان اولویت به آن اهتمام ورزیده است از این رو باید از روش‌ها و رویکردهای سنتی به سمت روند علمی و حرفه‌ای حرکت کرد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به این که گردشگران خارجی و داخلی با مطالعه مقصد سفر خویش را انتخاب می کنند ادامه داد: باید بسته‌های خدماتی، پذیرایی و رفاهی که به گردشگران ارائه می‌شود قابلیت رقابت در سطح ملی و بین المللی را داشته باشد.

وی ادامه داد: در صنعت گردشگری با روند علمی و حرفه‌ای تنها شاخص جلب رضایت مشتری با ارائه کیفیت خدمات مطلوب است از این رو باید در این حوزه به صورت علمی وارد شد.

وی با بیان این که در خدمات رسانی باید وحدت رویه و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد گفت: برای تقویت در صنعت گردشگری نیازمند همکاری و نگاه یکسان در هماهنگی خدمت رسانی به مسافران، زائران و گردشگران هستیم تا بتوانیم با این اقدام در ماندگاری مسافران و استفاده از ظرفیت این افراد در تقویت اشتغال و اقتصاد قدم برداشت.

وی از نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری خبر داد و گفت: کیفیت اجرای نظارت‌ها در دو سطح استانی از طریق کارشناسان میراث فرهنگی و نظارت‌های مشترک با نهادهای مختلف و در سطح کشوری اداره کل نظارت و خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، عملکرد نظارتی استان‌ها را بررسی می‌کند.

تیموری بیان داشت: در صورت تخلف کمیسیون های رسیدگی به تخلفات و شکایت‌های با جدیدت اقدام به تذکر، اخطار و تعلیق و لغو مجوز می‌کنند از این رو این نظارت‌ها در جهت ارتقای کیفیت و خدمات رسانی در تاسیسات گردشگری انجام می‌شود تا شاهد ارائه خدمات شایسته به عموم مردم در طول سال باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.