بجنورد- معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: مسافران نوروزی که در مدارس اسکان داده شده اند تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

مسافران اسکان داده شده در مدارس بیمه شدند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، حسین توکلی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر در مدارس شهرستان بجنورد اسکان داده شده اند که تمام آنها تحت پوشش بیمه ای بودند.
وی تصریح کرد: از ۲۷ اسفندماه تا ۹ فروردین ماه بیش از ۳هزار خانوار از سوی ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان بجنورد پذیرش شده اند.
وی با اشاره به اینکه خدمات شهرستان بجنورد در سطح ستادهای اسکان آموزش و پرورش سطح کشور قابل توجه است افزود: از ویژگی های ستاد اسکان شهرستان بجنورد که برای اولین بار از بجنورد آغاز شد تخصیص یک آموزشگاه ویژه افراد مجرد آقا و یک آموزشگاه نیز ویژه مسافران حادثه دیده در نزدیکی بیمارستان است به صورت رایگان پذیرش می شوند که این ویژگی در دیگر ستادهای اسکان وجود نداشته است.
توکلی همچنین به رضایتمندی مسافران نوروزی از اسکان در شهرستان بجنورد اشاره کرد و افزود: رضایتمندی مسافران به گونه ای بوده است که در میان آنان افرادی بودند که چهار روز در شهرستان حضور داشته و از جاذبه های گردشگری سطح شهرستان و استان بهره برده اند.
وی تاکید کرد: همه تلاش همکاران ما در ستاد اسکان و مدارس ارائه خدمات بهتر و جذب مسافران نوروزی و افزایش زمان ماندگاری آنان در سطح شهرستان و استان است.
وی همچنین از آمادگی ستاد اسکان شهرستان در زمان بحرانی افزود: در زمان ضرورت علاوه بر کلاس های آماده شده برای ستاد اسکان سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس نیز به فهرست مراکز اسکان آموزش و پرورش اضافه خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.