سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: ما خیلی بد بازی کردیم و اشتباهات زیادی را انجام دادیم اما داور هم به نظر من اشتباه کرد.

کاظمی: دروازه‌بان ما در لیگ نونهالان هم بازی نکرده است!

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد کاظمی بعد از باخت تیمش مقابل پیکان گفت: علی‌رغم نبود چند بازیکن ما نتوانستیم آن طور که باید و شاید عمل کنیم حتی زمانی هم که داور اشتباه کرد ما نتوانستیم از لحاظ روحی خود را کنترل کنیم. نباید نبود چند بازیکن چنین بلایی سر تیم ما بیاورد.

وی ادامه داد: ما خیلی بد بازی کردیم و اشتباهات زیادی را انجام دادیم اما داور هم به نظر من اشتباه کرد. ما هم این اشتباهات را در نیم فصل دوم خیلی راحت پذیرفته‌ایم چرا که این اشتباهات ۱۱ امتیاز محرز را از ما گرفته است و اگر ما در قسمت میانی و بالایی جدول بودیم بهتر این اشتباهات را می‌پذیرفتیم. تیم ما به طور طبیعی مشکلات بسیار زیادی دارد و باید بگویم دیگر نباید بیشتر از این برای تیم ما اشتباه کنند.

وی در خصوص اینکه تیمش در لیگ برتر باقی می‌ماند یا سقوط می‌کند، گفت: ما ۵ فینال دیگر را پیش روی خود داریم و باید حداقل ۴ بازی را برنده شویم تا در لیگ باقی بمانیم اما باید خطاب به بازیکنانم بگویم که حرف زدن بیرون از زمین هیچ کاری را برای ما انجام نمی‌دهد. باید حرفها را داخل زمین زد. من خیلی خوش‌بین هستم که از تعداد بازیهای باقی مانده ۴ بازی را برنده از زمین خارج می‌شویم و در لیگ می‌مانیم البته کاری به کار تیم‌های دیگر و اینکه چه تیم‌هایی در آستانه سقوط هستند نداریم و فقط باید تمرکز کنیم تا اهداف موردنظر خود برسیم.

کاظمی در خصوص عملکرد دروازه‌بان تیمش نیز خاطرنشان کرد: واقعاً جالب است که بدانید دروازه‌بان ما امروز بازیکنی بود که حتی در لیگ نونهالان هم بازی نکرده بود و اولین بازی رسمی خود را تجربه می‌کرد و ۴ یا ۵ توپ صددرصد گل را هم مهار کرد که به خاطر این تلاش باید به او تبریک بگویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.