مشهد- رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر ۲۰ محور فاروج- قوچان منجر به مصدومیت ۷ سرنشین این خودرو شد.

واژگونی خودرو در محور فاروج-قوچان ۷ نفر را مصدوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، سعید فکوری با اشاره به وقوع این حادثه در صبح دوشنبه اظهار کرد: نیروهای امدادی پایگاه امدادی امامزاده سلطان‌ابراهیم(ع) قوچان بلافاصله پس از اعلام گزارش این حادثه به سامانه تلفنی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خراسان رضوی جهت امدادرسانی به مصدومان این حادثه خود را به محل رساندند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خاطرنشان کرد: ۶ نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا و یک مصدوم نیز که از ناحیه دست دچار آسیب شده بود پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌اش به بیمارستان موسی‌بن‌جعفر(ع) قوچان منتقل شد.

فکوری تصریح کرد: همچنین در ساعت ۲۰ شامگاه یکشنبه گزارش مفقودی فردی در مناطق کوهستانی باجگیران و محدوده روستای یادگار واقع در کیلومتر ۳۵ محور قوچان- درگز به سامانه تلفنی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام شد و عملیات جستجوی چوپان مفقود شده از همان لحظه توسط پایگاه مرکزی قوچان آغاز شد.

وی تأکید کرد: این عملیات تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ادامه یافت و این عملیات پس از تماس صورت گرفته از سوی شورای اسلامی روستای یادگار با جمعیت هلال احمر قوچان مبنی بر بازگشت فرد گمشده به روستا و مشاهده وی توسط اهالی روستا پایان یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.