بسته خبری "قدس"، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای ویژه را اینجا بخوانید.

رصدخانه /مشورت ترامپ با ایران؟

نهال با پیت حلبی

نامه نیوز/علی اکبر جوانفکر- مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسشی درباره نهال کاشتن رحیم مشایی با پیت حلبی و سخنان خبرساز وی در روز درختکاری، می گوید:  کاشت نهال با پیت حلبی یک امر رایج است. حلب در دل خاک می‌پوسد و خاک را غنی می‌سازد.

به اسم جوانگرایی

قدس/ ایستگاه: الیاس نادران در صفحه شخصی اش در توییتر می گوید: مردم از مدیران پیر و تنبل خسته شده اند و علاج کار نزد جوانان است. اما مواظب باشیم به اسم جوانگرایی آقازاده های نجومی را به کشور تحمیل نکنند!

ادکلن خارجی

ایسنا/ حسینعلی حاجی دلیگانی- عضو فراکسیون نمایندگان ولایی- با انتقاد از هدیه ستاد کل نیروهای مسلح برای نمایندگان گفت: با استناد به سخن رهبر انقلاب،  اگر کالایی که داخل تولید می شود، از خارج وارد شود، حرام است.

۲ کیلومتری مسجدالحرام

جام نیوز/ به نوشته اسپوتنیک، وجود یک سالن رقص در بزرگترین هتل جهان در دو کیلومتری مسجدالحرام، موجی از مخالفت ها را درپی داشته است.

روایت یاسر از تفقد رهبری

آنا/  یاسر هاشمی رفسنجانی درباره دیدار با رهبری، پس از درگذشت آقای هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای می گوید: در دیدار مقام معظم رهبری اتفاق محرمانه‌ای نیفتاد. یک فضای صمیمی بعد از فوت حاج آقا بود که ما هم بابت تشکر رفتیم. ایشان درپی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم پیام دادند، هم نماز خواندند و هم مراسم گرفتند. این وظیفه ما بود که از ایشان تشکر کنیم.

مشورت ترامپ با ایران؟

ایرنا/ روزنامه ال پاییس درباره دیوار مرزی که ایران را از افغانستان و پاکستان جدا می‌ کند، می نویسد: ایران از این دیوار برای مبارزه با ورود مواد افیونی استفاده می‌ کند. به نوشته ال پاییس، دور از ذهن است که ترامپ برای ساخت دیوار مکزیک  با ایران مشورت کند!

مبارزه با خبر دروغ

باشگاه خبرنگاران/gizmag: دانش آموختگان یک مدرسه روزنامه نگاری در آمریکا با راه اندازی کمپین «انتشار خبرهای درست» می خواهند با انتشار خبرهای ساختگی مبارزه کنند.

چاپلوسی ژنرال

العالم/ کاربران فضای مجازی با اشاره به خم شدن ژنرال السیسی-رییس جمهور مصر- در برابر ترامپ، این رفتار را در راستای رفتار سران عرب و نشانه چاپلوسی السیسی ارزیابی کردند.

نخستین دستمزد

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته نیویورک تایمز، ترامپ که وعده داده بود بدون حقوق ماهانه به کشورش خدمت کند، نخستین دستمزد خودش را به «سازمان پارک های ملی» آمریکا بخشید.

خسته و کم کار

تسنیم/ مهرداد بذرپاش- عضو هیات رئیسه مجلس نهم- می گوید: ان‌شاءالله انتخابات آینده نجات ملت از یک دولت خسته و کم‌کار خواهد بود.

هدیه به همسران جوان

افکارنیوز/ همه زوج‌های جوان در هر جای کشور که تاریخ عقد دائمی شان در سال ۱۳۹۵ است، می‌توانند از هدیه امام رضا(ع) به جوانان که تشکیل خانواده داده اند، استفاده کنند.

۱۰۰ هزار تایی

جام جم/ شمار دنبال کنندگان صفحه شخصی اینستاگرام محمدجواد ظریف- وزیر خارجه- در پانزده روز پس از راه اندازی، به ۱۰۰ هزار نفر رسید.

تذکر به وزیر اطلاعات

الف/ ۵ نماینده تهران در تذکر کتبی خواستار پاسخگویی وزیر اطلاعات درباره مسدود شدن ۱۲ کانال تلگرامی شدند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.