سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال تاسیسات دریایی می گوید برای موفقیت در فوتسال باید راه کارلوس کی روش را برویم.

باید در فوتسال هم راه کارلوس کی روش را برویم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی در خصوص حضور تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در فرانسه گفت: تیم زیر ۲۰ سال، پشتوانه تیم ملی فوتسال ایران است. فوتبال خیابانی و فوتسال در خون و در دل مردم ایران است و باید قدر این سرمایه را بدانیم. علی صانعی در این تیم زحمات زیادی کشیده تا مسیر را برای موفقیت این تیم هموار کند. برگزاری بازی های تدارکاتی برای این تیم قبل از مسابقات آسیایی هم قابل تقدیر است و امیدوارم آنها در مسابقات پیش رو موفق باشند.

سرمربی فصل گذشته تیم تاسیسات دریایی در خصوص تیم ملی بزرگسالان و بازی این تیم با کرواسی تاکید کرد: بازی های تیم ملی را ندیده ایم و نمی توانیم از نظر فنی صحبت خاصی داشته باشیم. بعضی از بازیکنان تیم ملی در حال تغییر هستند و زمینه برای حضور بازیکنان جوانتر به تدریج مهیا می شود. البته معتقدم بازیکنان جوان تیم ملی هم باتجربه هستند مثل سعید عباسی که بازی در جام باشگاه های جهان و جام باشگاه های آسیا را هم تجربه کرده است.

شمسایی در پایان گفت: اگر بتوانیم حرف کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال را در فوتسال الگو کنیم، موفق خواهیم شد. کی روش می گفت زمانی اگر یک بازیکن تیم ملی فوتبال غایب بود، تن و بدن همه می لرزید ولی حالا اگر ۱۰ بازیکن تیم ملی هم نباشد، چیزی نمی شود. ما باید در فوتسال هم راه کی روش را برویم. اهمیت بازی های تدارکاتی و دوستانه هم در همین است. باید بتوانیم با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه، برای آینده پشتوانه سازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.