یزد -معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیش از ۱۴۰مسجد استان میزبان معتکفین اعتکاف رجبیه در استان یزد خواهد بود.

۱۴۰مسجد در استان یزد میزبان معتکفین می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی کارگر صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگارما اظهارداشت: ثبت نام اینترنتی اعتکاف از ۹ فروردین در استان شروع شده و با توجه  به تعطیلات عید واینکه بسیار ی از مردم در سفر به سر می بردند نام نویسی تمدید می شود.

وی افزود: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به دو صورت حضوری واینترنتی صورت گرفته و تاکنون بیش از ۱۰۰۰نفر در ثبت نام اینترنتی شرکت کرده اند و آمارثبت نام  حضوری هنوز به صورت کامل اعلام نشده  وآنچه مسلم است این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .

کارگر تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در این مراسم معنوی می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir ضمن مشاهده اسامی مساجد میزبان معتکفین نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و علاقمندان حتما باید توجه داشته باشند که پس از اتمام ثبت نام کد رهگیری دریافت کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند در غیر این صورت ثبت نام نشده اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه مبلغ ثبت نام جهت حضوردر مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان یزد  ۵۵۰ هزار ریال است گفت : این هزینه در شهرستان های استان برای هر معتکف متغیر بوده و هزینه معتکفین درصورت ثبت نام اینترنتی و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است.

کارگر با بیان اینکه مسجد ملااسماعیل یزد تنها مسجد ویژه  برادران است تصریح کرد: ۳۶مسجد در مناطق مختلف شهرستان میزبان خواهران معتکف می باشد .

وی خاطرنشان ساخت: آمار ثبت نام کنندگان خواهران نسبت به براردان ۷۰به ۳۰بوده وخواهران به مانند سالهای گذشته حضور پررنگ تری در این مراسم دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.