ارومیه-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئله کارشکنی دشمنان و شناسایی آنان را نباید از یاد ببریم و در این میان عده‌ای هستند که در تلاش هستند تا دشمنان را به عنوان دوست به ما معرفی کنند و در راستای فراموشی توطئه آنان تلاش می‌کنند که این موضوع کاری بس ناشایست و غیرقابل انجام است.

عده ای در داخل کشور در صدد تغییر چهره دشمن هستند/نامزدهای انتخاباتی در صدد تخریب یکدیگر نباشند

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر ارومیه افزود:بشر غربی توحش را به اوج رسانده است و باید بصیرتمان بیش از پیش افزایش یابد و در حفظ آن کوشا باشیم و انتخابات پیش رو یکی از صحنه‌هایی است که امکان بروز توحش‌های دولت‌های غربی در آن وجود دارد که هزینه‌های زیادی برای ایجاد اختلاف در نظام جمهوری اسلامی می‌کند و ما باید همیشه در صحنه حاضر و آگاه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: موازین دینی که برای انتخاب افراد اصلح توسط مقام معظم رهبری چندین بار در سخنرانی‌ها بیان شده است را مورد توجه قرار دهیم و با توجه به شاخصه‌های دینی فردی را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنیم که در قیامت بتوانیم با چهره‌ای گشاده حاضر شویم.

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی همدیگر را تخریب نکنند و از دروغ بستن و تهمت زدن به یکدیگر پرهیز کنند ادامه داد: منتخبان مردم باید برای خدمت به مردم در راستای رضایت الهی گام بردارند و تمامی اقدامات خود را با توجه به فرامین الهی و آموزه‌های دینی انجام دهند که اگر عکس این کارها انجام شود می‌توان به چهره شیطانی فرد پی برد.

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان نبایستی هر سخنی را بر زبان خود جاری سازند و باید از تهمت زدن، دروغ بستن و تخریب یکدیگر پرهیز کنند که اگر این اعمال از فردی یا طرفدارانش سر بزند آنان را دچار عقوبت الهی می‌کند و در آخرت در دوزخ الهی افکنده می‌شوند.

وی بیان کرد: عده‌ای برای تخریب دیگر نامزدهای انتخاباتی دست به هر کار ناشایسته‌ای همانند ساخت کلیپ‌ها و تصاویر می‌زنند تا دیگر افراد را هیچ و پوچ نشان دهند که در این میان بر مردم وظیفه است تا با بصیرت خود پیش بروند و افراد شایسته را از افراد ناشایسته شناسایی کنند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: به شخصی رأی دهیم که از اشرافی گری بپرهیزد چرا که چنین فردی می‌تواند درد مردم و مشکلات مستضعفان را لمس کند و در ادراکات خود جای دهد، فردی به غیر از این ویژگی نمی‌تواند در رأس امور قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.