ایلام- نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: لازم است نتایج برجام صادقانه برای مردم بازگو شود زیرا برجام نشان داد آمریکا غیرقابل اعتماد است و نباید حل مشکلات اقتصادی را به برجام گره زد.

آمریکا غیرقابل اعتماد است/ نتایج برجام صادقانه برای مردم بازگو شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی یکشنبه در همایش سراسری ائمه جمعه، جماعات و روحانیون استان ایلام اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در جهان و منطقه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و این از برکات رهبری امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری است.

وی گفت: دشمنان در اتاق‌های فکر خودشان راهکارهای مقابله و تضعیف نظام را بررسی می کنند و تمام هدفشان ضربه زدن به جایگاه رهبری و ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: دو سال است که شعار سال از سوی رهبری در زمینه اقتصاد مطرح می شود بنابراین باید این انگیزه در دولت و مجلس ایجاد شده باشد که وضعیت اقتصادی، تولید و اشتغال نیازمند رسیدگی است.

وی با بیان اینکه با تعامل و تفاهم شعار سال عملیاتی می شود ادامه داد: لازم است نتایج برجام صادقانه برای مردم بازگو شود زیرا برجام نشان داد آمریکا غیرقابل اعتماد است و نباید حل مشکلات اقتصادی را به برجام گره زد.

لطفی افزود: باید دلایل اقتصاد ناکارآمد و بیمار کشور برای مردم تبیین شود و در این زمینه ائمه جمعه و تریبون نماز جمعه که مورد اعتماد مردم است می تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشد.

امام جمعه ایلام گفت: امروز ائمه جمعه و روحانیون نقش خطیری در راستای مسائل مهم جامعه دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.