مشهد- مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش که به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش به مناطق آسیب دیده از زلزله خراسان رضوی سفر کرده بود، در جلسه‌ای فوق العاده با مسئولان استانی در خصوص کمک‌های این وزارتخانه برای بازسازی مدارس آسیب دیده اعلام آمادگی کرد.

کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه برای فرهنگیان زلزله زده

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه با بیان اینکه بازسازی مدارسی که بر اثر زلزله آسیب‌های جزئی دیده‌اند از اقدام‌های مهم پیش روی ماست، عنوان کرد: با بهره گیری از اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین، عملیات اجرایی بازسازی فضاهای آموزشی و پرورشی که نیاز به تخریب و بازسازی دارند، به سرعت انجام خواهد شد. کاظمی خاطرنشان کرد:کمک‌های ویژه برای دانش‌آموزان و «مدیر آموزگاران» در نظر گرفته شد و کمک‌های وزارت آموزش و پرورش هم در ابتدا بین ۲۴ کلاس در ۱۵ روستا از بخش رضویه که دارای ۳۰۰ دانش آموز است در قالب کیف، کفش، لباس گرم، نوشت افزار، مواد غذایی و... توزیع شد.
خدابنده، مسئول کمیته بحران آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه، اظهارداشت: کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه برای همکاران آسیب دیده در زلزله نیز در نظر گرفته شده است و مدارس آسیب دیده باسرعت بازسازی خواهد شد.
گفتنی است، مجاوری، نماینده وزیر آموزش وپرورش نیز از مناطق آسیب دیده فریمان و تربت جام بازدید کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.