اینجا می توانید خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

رصدخانه/تشویق آبجی و حمله به سوریه

رونمایی از بانوی هسته ای

قدس/ ایستگاه: در نخستین روز ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری، خانمی با مدرک کارشناسی ارشد برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور آمده بود که می گفت، مذاکرات هسته ای را او نوشته اما ظریف و روحانی نام او را حذف کرده اند.

برو به جهنم

شفاف/ لیندسی گراهام- سناتور آمریکایی- با اشاره به فعالیت دوباره پایگاه هوایی الشعیرات گفت: بشار اسد با این کارش، به ترامپ گفت: برو به جهنم.

"آتقی" هم آمد

قدس/ ایستگاه: جواد گلپایگانی- بازیگر نقش "آتقی" در سریال آینه عبرت- که سال ها در زندان اوین به سر می برد، برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد. گویا شعار او ریشه کنی اعتیاد است.

لاس وگاس حلال !

عصرایران/ مقامات سعودی انگیزه ساخت شهر تفریحی به سبک لاس وگاس را در نزدیکی ریاض کاهش وابستگی به نفت و متنوع کردن درآمدهای کشورشان بیان می کنند.

گاف در گاف

فارس/ شان اسپایسر- سخنگوی کاخ سفید- پس از اینکه رئیس جمهور سوریه را «بسا الاشر» نامید، هدف آمریکا را در سوریه اطمینان از بی ثبات بودن این کشور اعلام کرد!

اشتباه فاجعه بار

العالم/ کاربران اجتماعی در واکنش به غلط نگارشی عبدالله ثقفی- رئیس سازمان آموزش سعودی- آن را اشتباه نابخشودنی دانستند و از او خواستند پشت نیمکت آموزش بنشیند و از اول عربی بیاموزد.

هشتگ جنجالی

شفاف/ هشتگ «کی عربستان از تندروی رها می‌شود» از پرکاربردترین هشتگ‌ها در شبکه توییتر است که سبب جنجال شده است.

تشویق آبجی و حمله به سوریه

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش اسکای نیوز، اریک ترامپ- پسر ترامپ- به روزنامه تلگراف گفت: تشویق های خواهرش- ایوانکا- موجب دستور نظامی پدرش علیه اسد شد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.