رشتخوار -جمعی از اهالی دو هزار نفری روستای نوق از توابع بخش مرکزی رشتخوار خواستار آنتن دهی دیجیتالی شبکه های تلویزیون در این روستای محروم شدند

  روستای دو هزار نفری «نوق» از شبکه ملی محروم است

یکی از اهالی روستای گردشگری نوق رشتخوار به خبر نگار قدس آنلاین ، گفت:در برخی از قسمت های روستا هیچ شبکه تلویزیونی دریافت نمی شود  و   رسانه ای ملی  باید زمینه  استفاده از تلویزیون دیجیتال را در این روستا فراهم کند.

غلام حسین خدا بخشی گفت:اکنون که زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نزدیک است و مردم روستا پی گیر اخبار انتخابات و انتخاب اصلح هستند جا دارد از پوشش تلویزیون و فرستنده های دیجیتال نیاز مخاطبان  راشبکه های سیما دریافت دارند.

حسین یعقوب زاده یکی دیگر از اهالی روستای نوق به خبرنگار قدس آنلاین  با بیان اینکه شهرستان  رشتخوار یکی از مناطق محروم استان خراسان رضوی است و این شهرستان دارای دو نقطه شهری و دو بخش و ۶۵ روستا است، گفت :چندین روستا از این شهرستان فاقد  دکل دیجیتال چندشبکه ای بوده و دریافت شبکه ها به سختی انجام می شود

 ولی محمد مستانه یکی دیگر از اهالی روستا ی نوق در گفت و گو با  خبرنگار  قدس آنلاین خواستار تجهیز بیشتر  شهرستان برای  دریافت با کیفیت شبکه های دیجیتال سیما شد و از مسؤولان  خواست: مسئولان   نگاه ویژه ای به مردم روستانشین  محروم ر شتخوار که کیلومترها از مرکز استان و شهرستان فاصله دارند داشته باشند .

  محمود فتحی یک عضو شورای اسلامی نوق هم خواستار رفع مشکل آنتن دهی شبکه های دیجیتالی تلویزیونی در این روستا شد و گفت:  دریافت شبکه های دیجیتالی تلویزیونی صدا وسیما وکیفیت بدصدا وتصویرهمراه باپرش  مهمترین دغدغه اهالی است که توجه مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی را می طلبد.

خالقداد عرب ،فرماندار شهرستان رشتخوار هم با تایید ضعف آنتن دهی تلویزیون در برخی از نقاط روستایی رشتخوار گفت:روستاهای نوق ،درریز و سعادت آباد که در  مناطق کوهستانی قرار دارند با مشکل آنتن دهی شبکه های دیجیتال صدا و سیما مواجهند .

وی همچنین از پی گیر ی عدم آنتن دهی تلفن همراه در جاده  رشتخوار به تربت حیدریه و مناطق روستایی شهرستان در سفر وزیر ارتباطات خبر داد و گفت:تقاضای احداث و نصب ۴ دستگاه بی تی اس  جهت پوشش تلفن همرااه و ایرنسل شده است .

رشتخوار از توابع خراسان رضوی در ۲۰۰ کیلومتر مشهد مقدس قرار دارد که دارای ۶۵ روستاست و ۸۰ درصد جمعیت این شهرستان را روستا نشینان تشکیل می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.