سرمربی تیم تراکتورسازی به خاطر دو اتفاقی که در این تیم پیش رو دارد فعلا ماندگار است اما شرایط بدی را سپری می کند.

دو اتفاقی که قلعه نویی را ماندگار کرد/ چاقو روی گردن سرمربی تراکتورسازی!

قدس آنلاین - گروه ورزشی: مسئولان باشگاه تراکتورسازی که از چند هفته پیش مقدماتی برکناری امیر قلعه نویی را فراهم کرده بودند با پیروزی تراکتورسازی برابر پدیده فعلا شمشیرها را غلاف کرده اند اما همچنان روی تصمیم خود ایستاده اند و منتظر کنار گذاشتن این سرمربی هستند.

تراکتورسازی که ابتدای فصل با سروصدای زیاد و جذب بازیکنان اسمی بسته شد نتوانست انتظارات مسئولان این باشگاه را برآورده کند و از عنوان قهرمانی دور شد. با این حال این تیم همچنان در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ هست. ضمن اینکه به فینال جام حذفی هم راه پیدا کرده است.

امیر قلعه نویی که در کورس قهرمانی با پرسپولیس بود در افتی عجیب و باور نکردنی با تراکتورسازی کاری کرد که 11 امتیاز از سرخپوشان تهرانی عقب افتاد. به همین خاطر بود که مسئولان تیم تبریزی به فکر برکناری وی افتادند. اما دو اتفاق باعث شد تا قلعه نویی فعلا در این تیم ماندگار شود.

اول اینکه تراکتور با استقلال در کورس عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه مستقیم حضور در آسیاست و این برای مسئولان باشگاه خیلی اهمیت دارد. دوم اینکه این تیم به فینال جام حذفی صعود کرده و باید اردیبهشت ماه با نفت تهران برای قهرمانی بجنگد که این اتفاق هم می تواند برای تراکتورسازی خوب باشد.

به همین خاطر تبریزی ها فعلا دست نگه داشته اند تا ببینند تکلیف این دو اتفاق چه خواهد شد. اگر تراکتورسازی بتواند نایب قهرمان شود قطعا مسئولان این باشگاه برای فصل بعد انگیزه بهتری خواهند داشت تا تیم قویتری را ببندند. با این حال اگر آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی بماند قطعا با قلعه نویی کارش را ادامه نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.