سرمربی تیم فوتبال صبای قم طرح موضوع خداحافظی رضا عنایتی از فوتبال را موجب کاهش تمرکز این بازیکن در دیدار مقابل استقلال دانست.

مرفاوی: ای کاش عنایتی اعلام نمی‌کرد که می‌خواهد خداحافظی کند!

به گزارش قدس آنلاین، صمد مرفاوی پس از شکست 2 بر یک صبای قم مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. در نیمه اول شرایط خوب بود که هر دو تیم گل زدند و بعد از استقلال ما هم جبران کردیم. در کل شرایط بازی برابر و متعادل بود. ما موقعیت آنچنانی به هم ندادیم و فقط در نیمه اول استقلال کرنر و پرتاب اوت داشت و ما هم موقعیت‌های‌مان به همین شکل بود.

وی افزود: در نیمه دوم وقتی 10 نفره شدیم، شرایط‌مان سخت شد. استقلال روی دروازه ما فشار آورد و در نهایت گل خوردیم. ما سعی داشتیم بازی را کنترل کنیم، اما روی اشتباه فردی و کرنری که برای استقلال به وجود آمده بود گل خوردیم. ما در یارگیری هم خوب عمل نکردیم که استقلال به گل رسید و باید به این تیم بابت برد تبریک بگویم. ما هم باید کارمان را ادامه بدهیم و بیشتر کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره اینکه رضا عنایتی هم در پایان بازی از فوتبال خداحافظی کرد و چه نظری در این خصوص دارد، خاطرنشان کرد: ای کاش عنایتی اعلام نمی‌کرد که می‌خواهد خداحافظی کند. به این دلیل که بازی تحت‌تأثیر قرار گرفته بود. او با این هواداران خاطره داشت و به نظرم شرایط کمی سخت شده بود. رضا به لحاظ روحی هم اُفت کرد. به هر حال او مقابل تیم سابقش بازی می‌کرد، می‌خواست خداحافظی کند و این مسئله برای‌اش ناراحت‌کننده بود. به هر حال بازیکنان ما تلاش زیادی کردند، اما تحت‌تأثیر هم بودند. به نظرم 10 نفره شدن هم روی بازی‌مان تأثیر گذاشت و همین مسئله باعث شد شکست بخوریم.

مرفاوی در خصوص اینکه آیا صبای قم در لیگ برتر می‌ماند یا نه، گفت: تمام سعی و تلاش‌مان را از بازی با صنعت نفت که شروع نیم‌فصل دوم بود به کار گرفتیم که در لیگ بمانیم. هر کاری را بتوانیم از طریق بازیکنان و خودمان انجام می‌دهیم تا تیم را حفظ کنیم. این سه بازی آینده هم برای ما حیاتی است. ما در این مدت هم با تیم‌هایی بازی کردیم که بالای جدول بودند. تراکتورسازی هفته گذشته مقابل ما قرار گرفت که برای نایب قهرمانی تلاش می‌کند و این هفته هم با استقلال بازی کردیم که می‌خواهد رتبه دوم جدول را حفظ کند. شاید بازی کردن مقابل تیم‌های بالای جدول هم خوب باشد هم بد، اما به نظرم ما امروز نباید شکست می‌خوردیم. استقلال هم امروز کمی به لحاظ بدنی خسته بود و ما خوب بازی کردیم، اما 10 نفره شدن شرایط ما را سخت کرد. این اتفاقات روی روحیه ما تأثیر گذاشت و باعث باخت‌مان شد. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.