سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال تمدید قرارداد کاوه رضایی است.

اقدامات منصوریان برای تمدید قرارداد کاوه رضایی چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، کاوه رضایی با 7 گل و 7 پاس گل بی تردید موثرترین بازیکن این فصل بوده است اما در فاصله 3 بازی مانده تا پایان لیگ برتر زمزمه هایی مبنی برجدایی او به وجود آمده است.  گفته می شود کاوه رضایی در یک فصل حضورش در استقلال با وجود نمایش خیره کننده نه از نظر مالی و نه از نظر موفقیت های فردی نتوانسته به شرایطی که پیش از حضور در این تیم مدنظر داشته برسد و از این مساله به شدت ناراحت است.

نکته اولی که کاوه رضایی را برای حضور دراستقلال دچار تردید کرده است، وعده های اول فصل منصوریان است. منصوریان قبل از عقد قرارداد رسمی با کاوه رضایی، در آن روزهایی که او بسیار به عقد قراداد با پرسپولیس نزدیک بود صراحتا اعلام کرد که راه ملی پوش شدن رضایی از حضور در استقلال می گذرد اما این بازیکن مستعد در حضور یک ساله در استقلال حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشد.

شاید به همین دلیل هم باشد که منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با صبا ترجیح داد از سرمربی تیم ملی درخواست کند که کاوه رضایی را به تیم ملی دعوت کند تا به این شکل دل مهاجم تیمش را برای ماندن در استقلال بدست بیاورد:  اعتقاد دارم رضایی باید در تیم ملی باشد زیرا یکی از دو مهاجم برتر فوتبال ایران است و می تواند در خارج از کشور نیز بازی کند. از کی روش خواهش می کنم به رضایی نگاه ویژه ای دارد.

اما موضوع بعدی که گفته می شود کاوه رضایی به شدت از آن دلخور است، بی توجهی باشگاه استقلال نسبت به مطالباتش است. این بازیکن پیش از شروع فصل قرارداد نسبتا سنگینی با استقلال امضا کرد اما در فاصله 3 هفته مانده تا پایان فصل او تنها 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است.

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با صبا با اشاره به مشکلات بازیکنان این تیم گفت: باید تلاش کنیم تا کاوه رضایی را حفظ کنیم و به تعهدات قرارداد با این بازیکن عمل کنیم. ابراهیمی و بقیه بازیکنان نیز مانند کاوه رضایی مهم هستند و باید با همه آنها تمدید کنیم.

هرچند منصوریان از هم اکنون برای حفظ کاوه رضایی دست به کار شده است اما گفته می شود این بازیکن اصلا از شرایطش در باشگاه استقلال راضی نیست و با این شرایط این باشگاه کار سختی برای حفظ ستاره این فصل خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.