نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با یادآوری سوال 4 نفر از نمایندگان از وزیر دادگستری گفت: نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند و درنهایت این سوالات به صحن مجلس ارجاع داده خواهد شد.

قانع‌نشدن 4‌ نماینده از پاسخ‌های وزیردادگستری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، یحیی کمالی پور درباره جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: آقایان محمود صادقی، احمد مازنی، نصرالله پژمانفر و ابوالفضل ابوترابی نمایندگانی بودند که پیرامون حساب های قوه قضائیه، لغو سخنرانی آقای مطهری، محدودیت به کارگیری فارغ التحصیلان حقوق و وضعیت شوراهای حل اختلاف هریک سوالاتی را مطرح کردند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی درباره پاسخ های وزیر دادگستری به سوال های مطرح شده از سوی نمایندگان افزود: پاسخ وزیر عمدتا حول این محور بود که طرف سوال نمایندگان اغلب قوه قضاییه است.
این نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: در قانون پیش بینی نشده که وزیر دادگستری بتواند پاسخگوی عملکرد قوه قضاییه باشد لذا این سوالات ارتباطی با وزیر دادگستری ندارد.
به گزارش خانه ملت، کمالی پور اظهار داشت: با توجه به پاسخ های ارایه شده از سوی وزیر دادگستری، اما نمایندگان سوال کننده قانع نشدند و قرار شد این سوالات به صحن علنی مجلس ارجاع داده شود.
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرد: سوال 4 نفر از نمایندگان از وزیر دادگستری تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.